موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 9 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
-
1.
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ مدرسی، میثم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 689 تا 721 )
کلیدواژه ها:خوشهبندیرفتارهای انحرافیمتنکاویمتاآنالیزرفتارهای انحرافی بازاریابی
-
2.
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ مدرسی، میثم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 63 تا 89 )
کلیدواژه ها:رفتارهای انحرافیفراترکیبپیشایندهامرور پژوهشرفتارهای انحرافی سازمانیسازمانیپژوهشDeviant Behaviorکارکنان
-
3.
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ مدرسی، میثم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1401، دوره بیستم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 321 تا 351 )
کلیدواژه ها:پیامدهارفتارهای انحرافیفراترکیبمرور پژوهشسازمانیرفتارهای انحرافی سازمانیپژوهشکارکنانتخریبمدیرانبـه
-
4.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم اله ؛ نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1400 - شماره 144 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیهوش تجاریعملکرد مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 32 تا 58 )
کلیدواژه ها:صنعت خودروهویت برنداسکیزوفرنی برندشخصیت چندگانه برندپرتفوی برند
-
6.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1400، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 123 تا 152 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی مشتریارتباطات داخلیارتباطات رهبریارتباطات متقارنفرهنگ عاطفی
-
7.
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 689 تا 716 )
کلیدواژه ها:فرهنگارزشارزش ادراکشدهعملکرد مشتریفرهنگ فروشکارکنانمشتریمشتریانبانککارکنان بانکبـا
-
8.
نویسنده مسئول : احمدی الوار، زهرا ؛ نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:ارزشارزش ادراک شدهعملکرد مشتری
-
9.
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛ احمدی الوار، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها:ارزشارزش ادراک شده مشتریفرهنگ فروشبانکهاروشهای فروش