زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : غیوری ثالث، ساعده ؛ نویسنده : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
(23 صفحه - از 646 تا 668 )
کلیدواژه ها:مدل فرایندینظریه دادهبنیادشرکتهای هواپیماییهمرقابتی
-
نویسنده : محمدی، سید جواد ؛ طیاران، شهرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
(20 صفحه - از 669 تا 688 )
کلیدواژه ها:وفاداریمدل کسبوکار B2Bروندهای تحقیقاتیتحلیل کتابشناسی
-
نویسنده : احمدی الوار، زهرا ؛ مدرسی، میثم ؛ نویسنده مسئول : فیض، داود ؛
(33 صفحه - از 689 تا 721 )
کلیدواژه ها:خوشهبندیرفتارهای انحرافیمتنکاویمتاآنالیزرفتارهای انحرافی بازاریابی
-
نویسنده : حاجی زاده، زهرا ؛ احمدی، حیدر ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجب پور، ابراهیم ؛
(25 صفحه - از 722 تا 746 )
کلیدواژه ها:نوآوری محصولمسئولیت اجتماعی شرکتبرند کارفرماشرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ
-
نویسنده : قاسمی، الهیار ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
(31 صفحه - از 747 تا 777 )
کلیدواژه ها:ظرفیتبرانگیختگینظریه دادهبنیاد کلاسیکپژوهش ترکیبی متوالی اکتشافیدستگاه ردیاب چشم
-
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(36 صفحه - از 778 تا 813 )
کلیدواژه ها:مانکن فروشگاهیتجارب انگیزشیتجارب نگرشیتجارب واکنشی
-
نویسنده مسئول : خادمی گراشی، مهدی ؛ نویسنده : محمدیان، ستاره ؛
(24 صفحه - از 814 تا 837 )
کلیدواژه ها:اصالت برندانسانانگاری برندشادمانی مصرفکنندهدیدگاه لذتگرادیدگاه سعادتگرا