موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 17 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 17 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 3 |
ج 2 |
ب 2 |
علمی-پژوهشی 2 |
بین المللی 1 |
د 1 |
-
1.
نویسنده : Salimi، Effat ؛ نویسنده مسئول : Rashidi، Naser ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2024, Volume 18 - Number 1 ISC (33 صفحه - از 25 تا 57 )
کلیدواژه ها:EFL contextlearners’ motivationTeachers' PerceptionKARDS modelL2MSS model
-
2.
نویسنده : Rashidi، Naser ؛ Esmaeeli، Fatemeh ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2023,Volume 14, Nuber 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 168 تا 186 )
کلیدواژه ها:IdentityFamilial OptionSocial OptionCultural OptionNational OptionReligious OptionSocial and Relational Context
-
3.
نویسنده : Rashidi، Naser ؛ Tavakkoli، Zahra ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2023، Volume 12 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 45 تا 72 )
کلیدواژه ها:SustainabilitySustainability educationsustainability literacysustainability implementation
-
4.
نویسنده : Benshams، Masoomeh ؛ Falahati Qadimi Fumani، Mohammad Reza ؛ Rashidi، Naser ؛ نویسنده مسئول : Sadighi، Firooz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:DiscourseCoherenceproductionComprehensionEnglish relative clauses
-
5.
نویسنده مسئول : Zolfaghari، Fatemeh ؛ نویسنده : Rashidi، Naser ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2023, Volume 42 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 147 تا 183 )
کلیدواژه ها:Classroom InteractionLearner AutonomyLearner IdentityLearner NeedsPedagogical Scaffolding
-
6.
نویسنده : Esmaeeli، Fatemeh ؛ نویسنده مسئول : Rashidi، Naser ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2021, Volume 24 - Number 2 رتبه د (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 57 تا 81 )
کلیدواژه ها:Authorial IdentityIdentity optionidentity indicatorsIdentity variablesSelf legitimacyEpistemological preferences
-
7.
نویسنده : Rashidi، Naser ؛ نویسنده مسئول : Haji Mohammadi، Misagh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 217 تا 237 )
کلیدواژه ها:self-regulationideal L2 SelfSelf-efficacy beliefsself-constructsEFLSelfIranIranianMotivationTEFLEnglish
-
8.
نویسنده : Rashidi، Naser ؛ Ansarian، Samira ؛
مجله:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»Fall & Winter 2021, Volume 10 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 283 تا 308 )
کلیدواژه ها:TaskreadingTask-basedCurriculum materials development
-
9.
نویسنده : Heidari، Kamal ؛ نویسنده مسئول : Rashidi، Naser ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2019, Volume 38 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 113 تا 158 )
کلیدواژه ها:critical thinkingEFL studentsWillingness to CommunicateProductive vocabularyGiftednessReceptiveReceptive/Productive vocabulary
-
10.
نویسنده : Meihami، Hussein ؛ Rashidi، Naser ؛ Sahragard، Rahman ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatolah ؛
مجله:آموزش زبان، ادبیات و زبان شناسی»شهریور 1398 - شماره 4 (27 صفحه - از 49 تا 75 )
کلیدواژه ها:Professional developmentCultural IdentitynarrativesPositioning TheoryIdentityTeacherLanguage TeachersDeEnglishTeachers ’ Identity