موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 54 |
علوم سیاسی 7 |
علوم اجتماعی 3 |
علوم تربیتی 3 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 2 |
میان رشته ای 2 |
جغرافیا 1 |
هنر و معماری 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 77 |
-
1.
طراحی مدل تبلیغاتی موثر در بازاریابی سیاسی برای موفقیت کاندیداها در فعالیتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی(مطالعه موردی:استان آذربایجان شرقی)
نویسنده : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » اسفند 1401 - شماره 28 ISC (29 صفحه - از 469 تا 497 )
کلیدواژه ها: تبلیغات سیاسی تبلیغات رویکرد ترکیبی انتخابات مجلس بازاریابی سیاسی انتخابات سیاسی مجلس شورای اسلامی انتخاب
-
2.
نقش تعدیل کنندگی رهبری خدمتگزار بر رابطه بین مدیریت منابع انسانی سبز و رفتارهای سبز
نویسنده : خاک نژاد خواجه، رویا ؛ ایرانزاده، دکتر سلیمان ؛
مجله : چشم انداز حسابداری و مدیریت » زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 71 (جلد چهارم) (9 صفحه - از 95 تا 103 )
کلیدواژه ها: رهبری خدمتگزار مدیریت منابع انسانی سبز رفتارهای سبز
-
3.
طراحی مدل نوآوری خدمات و بررسی عوامل موثر بر نوآوری خدمات در بانک ملت استان آذربایجان شرقی
نویسنده : امینی، بهروز ؛ ایران زاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها: بانک ملت روش دیمتل فازی نوآوری خدمات
-
4.
طراحی مدل برندکارفرما در صنایع کوچک و متوسط ایران به روش فراترکیب (در راستای بهرهوری منابع انسانی)
نویسنده : لاله، امیر ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله : مدیریت بهره وری » زمستان 1401 - شماره 63 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (37 صفحه - از 306 تا 342 )
کلیدواژه ها: فراترکیب برندکارفرما صنایع کوچک و متوسط ایران
-
5.
طراحی مدل خط مشی بهبود عملکرد مراکز تلفن شهری با استفاده از تکنیک ANP/DEA (مورد مطالعه: مخابرات منطقه آذربایجانشرقی)
نویسنده : کیوان، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » زمستان 1401- شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 17 تا 31 )
کلیدواژه ها: سوپرماتریس حد قضاوت گروهی عناصر تصمیم نرخ ناسازگاری ماتریس وابستگی متقابل
-
6.
طراحی مدل برنامه ریزی بازاریابی سیاسی
نویسنده : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آبان 1401 - شماره 24 ISC (18 صفحه - از 878 تا 895 )
کلیدواژه ها: برنامه ریزی بازاریابی سیاسی هدفگذاری انتخابات سیاسی بازار برنامه اطلاعات استراتژی احزاب
-
7.
مدل آینده نگر بهبود توانمندیهای انتقال تکنولوژی در سیستم های ایمنی خودرو
نویسنده : نخعی، امیر رضا ؛ حسینی شکیب، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : ایران زاده، سلیمان ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » تابستان 1401- شماره 129 رتبه A (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 77 تا 91 )
کلیدواژه ها: تکنولوژی انتقال تکنولوژی سیستم ایمنی خودرو پروژه های انتقال تکنولوژی آینده سیستم استنتاج فازی
-
8.
ارائه الگوی تاثیر مولفه های بازارمحوری و جامعه شناختی بر عملکرد سازمانی در زنجیره ارزش
نویسنده : بنفشی، پرویز ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ نویسنده مسئول : ایرانزاده، سلیمان ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » خرداد 1401 - شماره 19 ISC (26 صفحه - از 961 تا 986 )
کلیدواژه ها: زنجیره ارزش عملکرد سازمانی بازارمحوری جامعه شناختی رقابت محوری
-
9.
تدوین شاخص های بومی ارزیابی مدیریت دانش در یک مرکز نظامی
نویسنده : جهانگیری، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله : مدیریت نظامی » بهار 1401 - شماره 85 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش کارت امتیازی متوازن نظریه داده بنیاد شاخص های ارزیابی مرکز نظامی
-
10.
ارائه مدل علی ازابزارهای تولید ناب موثر بر پایداری زنجیره تامین در تعاونیهای تولیدی استان آذربایجان شر قی
نویسنده : امانی، نادر ؛ ایران زاده، سلیمان ؛ نویسنده مسئول : تقی زاده، هوشنگ ؛
مجله : تعاون و کشاورزی » بهار 1401 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها: زنجیره تامین تکنیک دیمتل ابزارهای تولید ناب تعاونی های تولیدی(صنعتی وکشاور زی)