کلیدواژه ادراکات / (34 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضاییان، علی ؛
مجله:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1375 - شماره 33 و 34 ISC (6 صفحه - از 97 تا 102 )
کلیدواژه ها:مدیریتارزشرفتارادراکاتعواطفمفروضاتمدیراسلامگرایشامامعاشورافرهنگ
-
2.
نویسنده : سهلانی، سید محمد جواد ؛
مجله:پژوهش ادبیات معاصر جهان»پاييز و زمستان 1381 - شماره 13 ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:روانشناسیمعناشناسیدستور زبانادراکاتمطالعاتزبانمیانرشتهایانسانذهنیحسیادراکعواطفاحساس
-
3.
نویسنده : مقبل باعرض، عباس ؛ محمدی، علی ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1382 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 54 تا 62 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیتانتظاراتخدمتخدمات درمانیالگوی شکافهاسروکوال 1کیفیت خدمتخدماتبیماراناندازهگیری کیفیت خدماتکارکنانبخش خدمات درمانی
-
4.
نویسنده : صرامی، سیف الله ؛
مجله:پژوهش و حوزه»پاییز و زمستان 1385 - شماره 27 و 28 (52 صفحه - از 236 تا 287 )
کلیدواژه ها:اصول فقهفلسفه اسلامیاعتباریعلامه طباطباییحقیقیادراکاتجدللغویتاحکامحقایقاستدلالحجیتادراکات حقیقی و اعتباریعلم
-
5.
نویسنده : علوی، سید علی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار 1386 - شماره 1 ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:جبراختیارتوکلادراکاتتصمیمگیریمرکز کنترل درونی و ابهامپذیریابهامگریزیامداد الهیکنترلفرهنگشخصیتاسلامیمدیرانادراک
-
6.
نویسنده : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 107 تا 124 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
7.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
-
8.
نویسنده : گرجی، محمد باقر ؛ صیامی، سحر ؛ نورائی، فرهاد ؛
مجله:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1389 - شماره 4 (10 صفحه - از 33 تا 42 )
کلیدواژه ها:ادراکاتهمدلیکیفیت خدماتانتظاراتسروکوال
- 9.
-
10.
نویسنده : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)