کلیدواژه ارباب رجوع / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : غلامي اميرسالاري، سيد هاشم ؛ آبتين، عبدالعزيز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 6 (17 صفحه - از 25 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیاربابرجوعشرکت پرسی ایران گاز
-
2.
نویسنده : سوری، خدیجه ؛ میرسپا سی، ناصر ؛ نویسنده مسئول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1402 - شماره 65 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 228 تا 250 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانیاربابرجوعسازمان ثبت احوال
-
3.
نویسنده : فرخنده، الهام ؛ شرفي پور، غلامحسين ؛ مرادي شهدادي، بتول ؛ علمي تهراني، فاطمه السادات ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (20 صفحه - از 469 تا 488 )
کلیدواژه ها:رضایتشهرداریرضایت مشتریاربابرجوعرضایت اربابرجوعسازمانشاخص
-
4.
نویسنده : گیلان، ام البنین ؛ سیدمیرزایی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : ساروخانی، باقر ؛
مجله:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1401، سال نوزدهم - شماره 72 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 150 تا 173 )
کلیدواژه ها:سازمانچشماندازآیندهپژوهیتامین اجتماعیکارکنانسازمان تأمین اجتماعیآیندهاربابرجوع
-
5.
نویسنده : فتاحی نیا، حسین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 272 تا 283 )
کلیدواژه ها: ارباب رجوع سازمان مدیریت فناوری اطلاعات کامپیوتر شبکه
-
6.
نویسنده : سوری، خدیجه ؛ نویسنده مسئول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1400 - شماره 43 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانیثبت احوالارباب رجوع
-
7.
نویسنده : یحیوي، سید مهدي ؛ خرازیان، پونه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (15 صفحه - از 459 تا 473 )
کلیدواژه ها:خدمات دهی اداری و عملياتی افزایش بهره وری کيفيت پاسخگویی ارباب رجوع
-
8.
نویسنده : رئوفیان، فاطمه ؛ ترک فر، احمد ؛ نویسنده مسئول : میرحسینی، سید محمدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1400 - شماره 67 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 230 تا 258 )
کلیدواژه ها:خدماتتکریممشتری مداریارباب رجوع
-
9.
نویسنده : سرگلزایی، علیرضا ؛ شهریاری، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (9 صفحه - از 333 تا 341 )
کلیدواژه ها:بانک ایران زمین زابلcrm-خشنودی ارباب رجوعمدیریت ارتباط با مشتریCRMرجوعاطلاعاتاربابرجوع
-
10.
نویسنده : نوري، محمد ؛ نویسنده مسئول : پريزاد طاسرائي، رضا ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 31 (24 صفحه - از 249 تا 272 )
کلیدواژه ها:روابط عمومیارباب رجوعسازمان تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران.تکریم اربابرجوعسازمانکارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)