کلیدواژه ارزش عمر مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیدین، بهرام ؛ نویسنده : سعیدی، کورش ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (25 صفحه - از 986 تا 1010 )
کلیدواژه ها:بانک کیفیت ارتباطارزش عمر مشتری ارزش ویژه برند
-
2.
نویسنده مسئول : سیدین، بهرام ؛ نویسنده : رمضانی، مجتبی ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 43 رتبه C (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:بانک رفاهارزش ویژه برندارزش درک شدهکیفیت ارتباطارزش عمر مشتری
-
3.
نویسنده : شکاری اشکذری، مریم ؛ البدوی، امیر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1397، دوره بیست و دوم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:زنجیره مارکفارزش عمر مشتریایساکوماتریس احتمال گذار
-
4.
نویسنده : بهنامیان، جواد ؛ عسگری، راضیه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 841 تا 864 )
کلیدواژه ها:داده کاویبخش بندی مشتریانالگوریتم های فراابتکاری چندهدفهمشتریمشتریانالگوریتمبخشبندیمشـتریارزش عمر مشتریمشـتریانسود
-
5.
نویسنده : عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 43 تا 90 )
کلیدواژه ها:مدیریت عملکردسنجش عملکردبازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتریانارزش عمر مشتریاننگهداری مشتریانمشتریمشتریانعملکردارزش عمر مشتریمدلمدیرانسنجهارزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)