کلیدواژه ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بذله، مرجان ؛ حسنی، علی ؛ جهانیان، منوچهر ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (22 صفحه - از 6698 تا 6719 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیشهر تهرانارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریهتل های پنج ستارهتحقیق آمیختههتلمیانگینارزش ویژهشاخصاســتآزمون
-
2.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ نویسنده : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 241 تا 267 )
کلیدواژه ها:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
3.
نویسنده : فلاحی، محمد باقر ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی برندمدیریت منابع انسانی برند محورتناسب فرد-برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتریمدلسازی خطی سلسله مراتبی
-
4.
نویسنده مسئول : محمدی، سمیرا ؛ نویسنده : محمدی، مریم ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»زمستان 1397 - شماره 3 (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریارتباط موفق بامشتری
-
5.
نویسنده : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ حاجی حسینی، عفت ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 89 تا 103 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریفعالیتهای بازاریابیتجربه برانگیخته شده
-
6.
نویسنده : ابراهیمی، الهام ؛ شجاع، علی ؛ پیرانی احمدآباد، ندا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 439 تا 462 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریاخلاق کار اسلامیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردیکارکنانهتل
-
7.
نویسنده : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه
-
8.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
-
9.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید
-
10.
نویسنده : اصفهانی، نوشین ؛ سیفی سلمی، طاهره ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:بسکتبالبرندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریمعادله ساختاریمهرام
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)