کلیدواژه بازاریابی بینالملل / (23 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : چراغعلی، محمودرضا ؛ نویسنده : شریف زاده، محمد شریف ؛ عربی، افسانه ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان1399،دوره یازدهم- شماره 4 (12 صفحه - از 716 تا 727 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللتجاریسازی دانششرکتهای دانشبنیاندانششرکتهای آموزشی دانشبنیان
-
12.
نویسنده : یزدانی، ناصر ؛ یوسفی، محمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1399 - شماره 100 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بین المللقابلیت های بازاریابی اینترنتیجهت گیری استراتژیک بین المللرشد بازارهای صادراتی
-
13.
نویسنده : رفیعی اصل، حسن ؛ اکرمی، قباد ؛ امرایی، محمدجواد ؛ مستی، امین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (7 صفحه - از 3249 تا 3255 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابی بین المللروابط عمومی
-
14.
نویسنده مسئول : رضوی، سید عبداله ؛ نویسنده : رسولی امیرآبادی، مسعود ؛
مجله:راهبرد اقتصادی»بهار 1397، سال هفتم - شماره 24 ISC (26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بینالمللنفت خامتحریمتحلیل مضمونفروش نفت خام
-
15.
نویسنده : خشایاری، پژمان ؛ اسماعیلپور، حسن ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1396 - شماره 2 (17 صفحه - از 72 تا 88 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابی بین المللابزار تبلیغاتبازاربازاریابی بینالمللیتجاریاستراتژیمحصولاتفرهنگتولید
-
16.
نویسنده : رضایی، رضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 55 تا 80 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیاستراتژی های بازاریابی بین المللشرکت های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربیاستراتژیبازاربازاریابیبازاریابی بینالملل
-
17.
نویسنده : فضلی، صفر ؛ صادقیان، الهام ؛
مجله:تحقیقات توسعه اقتصادی»بهار 1394 - شماره 17 (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:ایرانصادرات غیر نفتیمتغیرهای کلان اقتصادیترکیهبازاریابی بین الملل
-
18.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ رضائیان، علی ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ اخلاقی، سید یحیی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:افغانستانبازاریابی بین المللعملکرد صادراتیارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی
-
19.
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ نجفی مجد، صمد ؛ لعلی، محمد رضا ؛ رضاپور، حسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بین المللارزیابی بازارهای بین المللیمدلهای انتخاب بازارهای بین- المللیمدلیابی معادلات ساختاریبازارمدلصنعت خودروارزیابیصادراتاطلاعاتبنگاه
-
20.
نویسنده : احمدی، پرویز ؛ کرد ناییچ، اسدالله ؛ میر شریفی، فاطمه السادات ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1387 - شماره 26 ISC (26 صفحه - از 119 تا 144 )
کلیدواژه ها:صادراتتوسعهء صادراتصنعت پلاستیکبازاریابی بین المللبازاربازاریابی بینالمللیتوسعهاستاندارد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)