بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : پورحیدری، امید ؛ خاکساری، محمد ؛ دوست محمدی، محمد ؛
(16 صفحه - از 3 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل سرو کوالمخابرات استان کرمانمشتریمشتریانخدمات
-
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ عطایی، بهاره ؛
(18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:اطلاعات بازار صادراتیدانش صادراتیاستفاده ابزاری/مفهومی از اطلاعات بازار صادراتی و تصمیمگیری صادراتیاطلاعات
-
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ شریعت زاده، حدیقه ؛
(16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:عوامل ایجادکننده رابطهعوامل تداومدهنده رابطهرضایت از رابطهتعهد و تمایل به تداوم رابطهخریدارانبازاررابطهتداومپژوهشتعهداعتماد
-
نویسنده : خواجه ئیان، داتیس ؛ اعظمی، امیر ؛
(20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:رسانه ملیابزارهای سنجشتأثیر آگهیهاتبلیغات رسانهایطراحی سنجهآگهیرسانهتلویزیوناطلاعاتمخاطبتبلیغات
-
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ آقا زاده، هاشم ؛ استیری، مهرداد ؛ اصانلو، بهاره ؛
(20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:بازاریابیسیستم بازاریابی بنگاهمؤلفههای تشکیلدهندهی بازاریابی بنگاه
-
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
(18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
نویسنده : فیروزیان، محمود ؛ نجفی مجد، صمد ؛ لعلی، محمد رضا ؛ رضاپور، حسین ؛
(18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:بازاریابی بین المللارزیابی بازارهای بین المللیمدلهای انتخاب بازارهای بین- المللیمدلیابی معادلات ساختاریبازارمدلصنعت خودروارزیابیصادراتاطلاعاتبنگاه
-
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ فرهمند، سینا ؛ یوسفی دستجردی، محمد حسن ؛
(16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:شخصیتنام و نشانشخصیت نام و نشانبازارپژوهشصفات
-
نویسنده : معصوم زاده زواره، ابوالفضل ؛
(20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی صنعتیممیزی بازاریابیمحیط بازاریابیآمیخته بازاریابیبازاریابیبازار
-
نویسنده : مهرگان، محمدرضا ؛ صفری، حسین ؛ اصغری زاده، عزت الله ؛
(20 صفحه - از 165 تا 184 )
کلیدواژه ها:سیستم فازیتحلیل عاملی اکتشافیرقابتپذیری بنگاهمدلسازی معادلات ساختاریافتهمدلسازی شبکههای بیزینشرکت ملی صنایع پتروشیمی ایرانرقابتی