کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (43 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : خدادادحسینی، سید حمید ؛ نویسنده : سمیعی، نیلوفر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1397، دوره پنجم - شماره 1 ISC (23 صفحه - از 37 تا 59 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه برندنگرش نسبت به برندکیفیت رابطه برندبازاریابی رسانه های اجتماعیارزش ویژهکیفیت رابطهپژوهش
-
42.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 رتبه د (وزارت علوم (17 صفحه - از 181 تا 197 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده
-
43.
نویسنده مسئول : آرمان، مانی ؛ نویسنده : جاویدفر، محبت ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (11 صفحه - از 191 تا 201 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه