کلیدواژه ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺷﺒﮑﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حق بین، فریده ؛ نویسنده : منفرد، نرجس ؛
مجله:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1402 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 29 تا 54 )
کلیدواژه ها:ایرانبازاریابی شبکه اجتماعیموکبانگکوکبانگموج کرهای هالیوارمزگان فرهنگی خوراکخوراکگفتمانکاربرانکنشارزشایرانی
-
2.
نویسنده : شلیله، کیوان ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (10 صفحه - از 875 تا 884 )
کلیدواژه ها:ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ دﯾﺠﯿﺘﺎل ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﺤﺘﻮا ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺷﺒﮑﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ وب ﺳﺎﯾﺖ
-
3.
نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛ نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛ مصلی، مهسا ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1400- شماره 125 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیتبلیغات ویروسینسل سوم تبلیغاتبازاریابی شبکه اجتماعیتبلیغات ارجاعیبازاریابی ارجاعی
-
4.
نویسنده : متین نژاد، علی ؛ اخلاصمند فرد، شیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد اول) (9 صفحه - از 175 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعهدتصویر برندآگاهی برندتبلیغات دهان به دهانفعالیت های بازاریابی شبکه اجتماعیبازاریابی شبکه اجتماعیمشتریانفعالیتبازاریابی رسانههای اجتماعیتصویر
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)