کلیدواژه بازاریابی پایداری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
مجله : چشم انداز مدیریت بازرگانی » پاییز 1400 - شماره 80 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 88 تا 110 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری عوامل انگیزشی تئوری داده بنیاد بازاریابی پایداری توسعه پایداری بانک مدل بانکداری پژوهش صنعت بانکداری ایران کدگذاری