پاییز 1400 - شماره 80 رتبه ب (وزارت علوم)
-
راهبردهای توسعه کارآفرینی در بستر ارتباط دانشگاه و صنعت موردمطالعه: دفتر ارتباط با جامعه دانشگاه رازی
نویسنده : عزیزی، خدیجه ؛ حسین پور، مهدی ؛ نویسنده مسئول : رضایی، بیژن ؛
(24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها: رشد اقتصادی تحلیل راهبردی توسعه کارآفرینی مرکز کارآفرینی دانشگاه و صنعت
-
تحلیل کاربرد بازاریابی مبتنی بر هیاهو در بازاریابی کارآفرینانه
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛ نویسنده : سلطانی فر، احسان ؛ قزوینی زاده، نفیسه ؛ ترابی، محسن ؛ فتحی، محمد رضا ؛
(27 صفحه - از 37 تا 63 )
کلیدواژه ها: بازاریابی کارآفرینانه استارتاپ بازاریابی شفاهی بازاریابی مبتنی بر هیاهو
-
شناسایی زمینههای کاربرد کلان داده در بازاریابی
نویسنده : عبدیان، صبا ؛ خدیور، آمنه ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده شهری، معصومه ؛
(24 صفحه - از 64 تا 87 )
کلیدواژه ها: ارزش آمیخته بازاریابی کلان داده تحلیل کلان داده
-
طراحی مدل بازاریابی پایداری در صنعت بانکداری ایران
نویسنده : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ نویسنده مسئول : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
(23 صفحه - از 88 تا 110 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری عوامل انگیزشی تئوری داده بنیاد بازاریابی پایداری توسعه پایداری
-
واکاوی عوامل ایجاد کننده نارضایتی مشتریان از برنامههای کاربردی سفارش غذا
نویسنده مسئول : عباسی، رسول ؛ نویسنده : جامی پور، مونا ؛ قاسملو، مریم ؛
(26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده برنامههای کاربردی (اپلیکیشن) سفارش غذا تجارت الکترونیکی سیار نارضایتی مشتری
-
ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان
نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛
(27 صفحه - از 137 تا 163 )
کلیدواژه ها: اجراء نظریه داده بنیاد دانش بنیان راهبرد باز
-
طراحی الگوی برندسازی محصولات سبز در صنعت مواد غذایی
نویسنده : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند،، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : حاجیها، علی ؛
(24 صفحه - از 164 تا 187 )
کلیدواژه ها: صنعت مواد غذایی داده بنیاد برندسازی محصولات سبز