کلیدواژه تبلیغات بازرگانی / (53 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سجودی، فرزان ؛ نامور، زهرا ؛
مجله:زبان و زبان شناسی»پاییز و زمستان 1385 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:متنگفتمانتبلیغات بازرگانینقش ترغیبی تبلیغاترسانة شنیداریرادیوییتبلیغاتنشانهگفتمانیموسیقیتبلیغات رادیوییشنونده
-
2.
نویسنده : مولانا، سید حمید ؛
مجله:رسانه»پاییز 1387 - شماره 75 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:اینترنتتبلیغات بازرگانیمطالعهء انتقادیسیاستهای بازدارندهاطلاعاتارتباطاتتلویزیونبازارتوسعهآمریکا
-
3.
نویسنده : اسماعیلی، محسن ؛
مجله:رسانه»پاییز 1387 - شماره 75 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها:نظام جهانیحقوق بین المللتبلیغات بازرگانیآزادی ارتباطاتتبلیغاتحقوققانون مطبوعاتآگهیاطلاعاتقانوناسلامی
-
4.
نویسنده : برهانی، حوریه سادات ؛
مجله:رسانه»پاییز 1387 - شماره 75 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 133 تا 146 )
کلیدواژه ها:تأثیررسانههاوالدینکودکانتبلیغات بازرگانیآگهیتلویزیونجنس
-
5.
نویسنده : علی محمدی، محبوبه ؛
مجله:رسانه»پاییز 1387 - شماره 75 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 147 تا 172 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسیبرنامهریزیرویکردسیاستگذاریفرایندتبلیغات بازرگانیصدا و سیمارسانهآگهی
-
6.
نویسنده : شاه محمدی، عبدالرضا ؛ احمدی اسکویی، نسرین ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1390 - شماره 13 (15 صفحه - از 217 تا 231 )
کلیدواژه ها:تلویزیونسنجشتبلیغات بازرگانیسیمای محلیتبلیغاتپیامرسانههامخاطب
-
7.
نویسنده : بروجردی علوی، مهدخت ؛ ایرانی پورنظری، الهه ؛
مجله:علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)»پاییز 1390 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 235 تا 268 )
کلیدواژه ها:تبليغات بازرگانياصول حاكم بر تبليغات بازرگانيدستورالعمل تبليغاتي سازمانسازمان صدا و سیماتبلیغاتآگهیدستور العملسیمای جمهوری اسلامی ایران
-
8.
نویسنده : ساجدی، اکبر ؛ نعمتی، علی ؛
مجله:پژوهش نامه اخلاق»بهار 1391، سال پنجم - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ايتبليغات بازرگانيالگوي غربي و اسلامي تبليغات بازرگانياخلاقتبلیغاتحرفهایبنگاهنگاه
-
9.
نویسنده : اسدی، عباس ؛ عبدی، ندا ؛
مجله:پژوهش نامه زنان»پاییز و زمستان 1391، سال سوم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:زنﻧﻘﺶ ﻛﻠﻴﺸﻪايﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲﺳﺒﻚ زﻧﺪﮔﻲﺑﺎزﻧﻤﺎﻳﻲﻣﺮدانﻣﺮد و زن
-
10.
نویسنده : قانع، احمد علی ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1392 - شماره 53 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 157 تا 178 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسیآسیب شناسیاخلاق بازرگانیآگهی های بازرگانیتبلیغات بازرگانیفقه تبلیغاتفقه تجارتآگهیهای بازرگانیتبلیغاتآگهیرسانههافقهیمطبوعاتزنانمصرفاسلامی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (19 مقاله)
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)