کلیدواژه تبلیغات بازرگانی / (53 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : یوسف، مهدی ؛
مجله:مطالعات فقهی و فلسفی»تابستان 1398 - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 34 تا 53 )
کلیدواژه ها:قواعد فقهیتبلیغات بازرگانیتبلیغات تلویزیونیآگهیهای بازرگانیفقهیرسانههاتدلیسغشحقوق
-
22.
نویسنده : یوسف، مهدی ؛ سلیمی، دکتر علیرضا ؛ حسینی، دکتر سیدعلیرضا ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»بهار 1398 - شماره 97 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 151 تا 177 )
کلیدواژه ها:قواعد فقهیمسئولیتتحلیل محتواتبلیغات بازرگانی
-
23.
نویسنده : غنی لو، رضا ؛ میر، صمد ؛ میر، امید ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1398 - شماره 29 (33 صفحه - از 104 تا 136 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیتبلیغات بازرگانیکالا و خدماتشیوه ها و تکنیک هاتبلیغ کنندگان
-
24.
نویسنده : تقی آبادی، مسعود ؛ تقی آبادی، حمید ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1396 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 55 تا 67 )
کلیدواژه ها:اسطورهنشانهشناسیتبلیغات بازرگانیبارتافراد معروف ورزشی
-
25.
نویسنده : معتمدنژاد، رویا ؛ اسماعیلی فلاح، مرضیه ؛
مجله:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»پاییز 1396، سال هیجدهم - شماره 71 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 7 تا 37 )
کلیدواژه ها:جنسیتبازنماییقوانین حمایتیتبلیغات بازرگانیمنزلت زن
-
26.
نویسنده : صالحی مازندرانی، محمد رضا ؛ زکی نژادیان، سید محسن ؛
مجله:مطالعات زبانی بلاغی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 16 ISC (28 صفحه - از 223 تا 250 )
کلیدواژه ها:تشبیهکنایهاستعارهبلاغتتبلیغات بازرگانیکاربردهای زبانی
-
27.
نویسنده : شریعتمدارتهرانی، محسن ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1396 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مسئولیت مدنیتبلیغات بازرگانیمسئولیت اخلاقیتبلیغات خلاف واقعاخلاقتبلیغاتحقوقتجاریاطلاعاتقرارداد
-
28.
نویسنده : جعفری، فیض الله ؛ مختاری، مهرناز ؛
مجله:مطالعات حقوق تطبیقی»پاییز و زمستان 1395، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 511 تا 532 )
کلیدواژه ها:تبلیغات بازرگانیحق خلوتحق بر شخصیتحقوق تصویریحق شهرت
-
29.
نویسنده : والی اصل، علیرضا ؛ جاهد، محسن ؛ کاوندی، سحر ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 171 تا 196 )
کلیدواژه ها:اخلاق کاربردیرسانه های جمعیتبلیغات بازرگانیاخلاق رسانهفایده گرایی اخلاقی
-
30.
نویسنده : حسینی پاکدهی، علیرضا ؛ مرادیان، یعقوب ؛
مجله:مطالعات میان فرهنگی»تابستان 1395 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 113 تا 142 )
کلیدواژه ها:نگرشتبلیغات بازرگانیمدیریت بدنتصور از بدنمصرف رسانه ای
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (19 مقاله)
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)