کلیدواژه تبلیغات تجاری / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : صحفی، محمد ؛ قره داغی، ایرج ؛
مجله:رسانه»پاییز 1393 - شماره 96 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها:فرهنگتبلیغات تجاریبرنامه پنجم توسعهاصول و سیاستهای فرهنگیبرندهای برترکالاها و محصولات فرهنگی
-
32.
نویسنده : قانع، احمدعلی ؛ پورصیامی، سعید ؛
مجله:پژوهش نامه فقه اجتماعی»بهار و تابستان 1393،سال دوم - شماره 2 ISC (27 صفحه - از 115 تا 141 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریفقه رسانهحقوق تبلیغاتتبلیغات مشروعضوابط تبلیغات
-
33.
نویسنده : سطوتی، فرانک ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»زمستان 1392 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 157 تا 177 )
کلیدواژه ها:جهانیشدنتبلیغات تجاریمولفههای فرهنگی
-
34.
نویسنده : مصباحی مقدم، غلامرضا ؛ مسعودی پور، سعید ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:اسلامصغارتبلیغات تجاریمخاطب تبلیغات
-
35.
نویسنده : زنده بودی، خیری ؛ زنده بودی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1392 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیتبلیغات تجاریمصرف رسانه ایسواد رسانه ایآموزش رسانه ای
-
36.
نویسنده : داد گران، سید محمد ؛ جعفرآبادی، نفیسه ؛
مجله:فرهنگ ارتباطات»زمستان 1391 - شماره 8 (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:رادیوتبلیغات تجاریارزش های فرهنگی و اجتماعیتبلیغاتآگهیارزشرسانهمخاطبان
-
37.
نویسنده : سندیکی، اوزلم ؛ گر، گولیز ؛ مترجم : صیامی، احسان ؛
مجله:مطالعات سبک زندگی»پاییز 1391، سال اول - شماره 1 (24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها:اسلامترکیهمدتبلیغات تجاریروسری
-
38.
نویسنده مسئول : افضل طوسی، عفت السادات ؛ نویسنده : طاهری، محبوبه ؛
مجله:نامه هنرهای تجسمی و کاربردی»پاییز و زمستان 1391-شماره شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 107 تا 121 )
کلیدواژه ها:استعارهتبلیغاتنوآوریخلاقیتتبلیغات تجاری
-
39.
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهره ؛ سطوتی، فرانک ؛
مجله:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1391 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 159 تا 194 )
کلیدواژه ها:سرمایه گذاریتبلیغات تجاریصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانحمایت از تولید ملیتبلیغاتسرمایهآگهیتولیدجذب سرمایهمصرف
-
40.
نویسنده : عبداللهیان، حمید ؛ حسنی، حسین ؛
مجله:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»بهار 1391، دوره اول - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 89 تا 118 )
کلیدواژه ها:ساختارگرایینشانه شناسیآگهی های تلویزیونیتبلیغات تجاریارزش های فرهنگی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (10 مقاله)
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)