بهار 1392 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)
-
نقش رسانه ها بر فرهنگ سازی
نویسنده : گیوریان، حسن ؛ ذاکری، معصومه ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: فرهنگ رسانه تاثیر رسانه بر فرهنگ
-
بررسی دیدگاه و نگرش به آینده شغلی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقایسه با دانشجویان کارشناسی ارشد جامعه شناسی
نویسنده : دلاور، علی ؛ مظفری، افسانه ؛ گردآسیایی، مرجان ؛
(16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها: آینده شغلی فرصت های شغلی دیدگاه و نگرش عوامل انگیزش شغلی
-
مدیریت و سازماندهی در مطبوعات ایران
نویسنده : اکبری فر، نزهت ؛
(14 صفحه - از 29 تا 42 )
کلیدواژه ها: مدیریت مطبوعات تحولات سیاسی مدیریت علمی
-
سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه
نویسنده : نصیری، بهاره ؛ بدوی، فاطمه ؛ رجبی، سیدمسعود ؛
(10 صفحه - از 43 تا 52 )
کلیدواژه ها: رسانه زنان ترکیه ارتباطات جمعی
-
نگاهی به وضعیت رسانه های الکترونیک و روزنامه نگاری آنلاین در ایران و چشم انداز آتی آن
نویسنده : پیش نمازی، پروانه ؛ ویکتور ولادیمیروویچ باراباش ؛
(14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها: اینترنت رسانه های الکترونیکی تحول رسانه های سنتی عوامل توسعه رسانه های آنلاین
-
نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای
نویسنده : ترزمی نژاد، وحیده ؛ ترزمی نژاد، سپیده ؛
(12 صفحه - از 67 تا 78 )
کلیدواژه ها: کاربران فن اوری اطلاعات زمینه های ارتباطی و ارتباطات شبکه ای
-
بررسی رابطه استفاده از تلفن همراه با ارتباطات چهره به چهره از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده علوم انسانی واحد تهران شرق (قیام دشت)
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ جهانبازی گرجانی، طیبه ؛
(14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها: تلفن همراه رسانه های فردی ارتباطات کامپیوتر(cmc) ارتباطات چهره به چهره
-
علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران)
نویسنده : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ رسول زاده، منیژه ؛
(10 صفحه - از 93 تا 102 )
کلیدواژه ها: مدیران روابط عمومی شرکت مخابرات ایران سامانه های پیامکی
-
بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق)
نویسنده : احمدزاده کرمانی، روح الله ؛ صادقی لواسانی، نادر ؛ نظری گلدرق، حسن ؛
(12 صفحه - از 103 تا 114 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سیاسی مشارکت سیاسی مشارکت اهداف معنوی ( اخلاقی ) مشارکت اهداف اقتصادی مشارکت مشارکت توسعه ای تاریخ
-
بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی
نویسنده : نورمحمدیان، منیره ؛
(18 صفحه - از 115 تا 132 )
کلیدواژه ها: پارکهای علم و فناوری روابط عمومی دانشگاههای منتخب سایر دانشگاهها پژوهشگاهها و مراکز پژوهشی
-
مطالعه ی رابطه ی بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان
نویسنده : خواجه نوری، نسترن ؛
(12 صفحه - از 133 تا 144 )
کلیدواژه ها: پراکندگی رسانه محور مخاطب جمعی مخاطب محور مهاجرت دیاسپورا رسانه مهاجرتی
-
ببو و بادو
نویسنده : بخشی، بهاره ؛ طاهریان، مریم ؛ خرسند، مریم ؛
(12 صفحه - از 145 تا 156 )
کلیدواژه ها: مخاطب شبکه های اجتماعی ببو بادو
-
تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام. بی. سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام
نویسنده : سلطانی فر، محمد ؛ ملکیان، نازنین ؛
(12 صفحه - از 157 تا 168 )
کلیدواژه ها: فرهنگ خشونت شبکه ماهواره ای تکنیک های ارتباطی و انتقال پیام شبکه ام.بی.سی فارسی
-
مطالعه نقش سواد رسانه ای دانشجویان در میزان تأثیرپذیری آنها از تبلیغات تجاری
نویسنده : زنده بودی، خیری ؛ زنده بودی، فاطمه ؛
(14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی تبلیغات تجاری مصرف رسانه ای سواد رسانه ای آموزش رسانه ای