کلیدواژه آگهی های تلویزیونی / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : صادقی جعفری، جواد ؛ نویسنده : شهبازی، رامتین ؛ ادیب، ادینه ؛
مجله:علوم خبری»بهار 1400 - شماره 37 (46 صفحه - از 153 تا 198 )
کلیدواژه ها:آگهی های تلویزیونینشانه شناختیارزش های دینیشبکه یک سیما
-
2.
نویسنده : طاهری، افسانه ؛ فولادی، دانوش ؛
مجله:مدیریت رسانه»اسفند 1395 - شماره 28 (14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:مشتریآگهی های تلویزیونیفیزیولوژی عصبیاختلاف های جنسیتی
-
3.
نویسنده : دایگنولت، پنهلوپه ؛ سوروکا، استوارت ؛ گیاسون، تیری ؛ مترجم : ملایی، مهرداد ؛
مجله:مطالعات انتخابات»بهار و تابستان 1394 - شماره 10 و 11 (34 صفحه - از 127 تا 160 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیآگهی های تلویزیونیارتباطات سیاسیتبلیغات منفیآگهی های انتخاباتی تلویزیونیتاثیر آگهی های تلویزیونیواکنش شناختیواکنش های فیزیولوژیکآزمایش های تجربی
-
4.
نویسنده : موسوی لر، اشرف السادات ؛ لیلیان، شبنم ؛
مجله:جلوه هنر»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:سنتمدرنآگهی های تلویزیونیبازنمایی زننشا نداری
-
5.
نویسنده : وارسته فر، افسانه ؛ مومنی، عابدین ؛ مصلحی جنابیان، نرگس ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»زمستان 1391 - شماره 17 (28 صفحه - از 113 تا 140 )
کلیدواژه ها:آگهی های تلویزیونیتصویر رسانه ای زنجامعه شناسی زنانزن در رسانه ملی
-
6.
نویسنده : خواجه ئیان، داتیس ؛
مجله:رسانه»بهار 1391 - شماره 86 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 165 تا 186 )
کلیدواژه ها:مدیریت رسانهصدا و سیماصنعت تبلیغاتاقتصاد رسانهآگهیهای تلویزیونی
-
7.
نویسنده : عبداللهیان، حمید ؛ حسنی، حسین ؛
مجله:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»بهار 1391، دوره اول - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 89 تا 118 )
کلیدواژه ها:ساختارگرایینشانه شناسیآگهی های تلویزیونیتبلیغات تجاریارزش های فرهنگی
-
8.
نویسنده : عبداللهیان، دکترحمید ؛ حسنی، حسین ؛
مجله:علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)»زمستان 1388 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 125 تا 160 )
کلیدواژه ها:اسلامرسانه هااﻳﺮانتبليغاتاسلاميآگهي هاي تلويزيونيگفتمان ايراني
-
9.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ هدایتی، شهره ؛
مجله:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»بهار 1384 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:تصویرسازی نقش جنسیتآگهی های بازرگانیآگهی های تلویزیونیکلیشه های نقش جنسیتآگهیزنانمردانبازرگانی