کلیدواژه توسعه محصول / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارایه مدل فرهنگ نوآوری در توسعه محصول با نقش میانجی بازاریابی الکترونیکی در ایران خودرو
نویسنده : رضازاده، مهدي ؛
مجله : پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری » زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (14 صفحه - از 489 تا 502 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول بازاریابی الکترونیکی فرهنگ نوآوری مدل اطلاعات مشتری
-
2.
طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونهپژوهی: بانک ملت)
نویسنده : طجرلو، علیرضا ؛ دیواندری، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : انصاری، منوچهر ؛
مجله : مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران) » زمستان 1400 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 559 تا 579 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول بانک ملت محصول جدید بانکداری دیجیتال محصول دیجیتال
-
3.
مطالعه موردی ترویج کت زنانه در بازار هندوستان
مترجم : سیّاحی، ساره ؛
مجله : مطالعات هنر و زیباشناسی » زمستان 1400 - شماره 2 (10 صفحه - از 101 تا 110 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول کت زنانه توسعه طراحی بسته فنی کت چند منظوره سبکهای کت بازخورد مشتری
-
4.
توسعه سیستم سنتی هزینهیابی هدف برای محصولات مدولار
نویسنده : سیدنژاد فهیم، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : میرحسینی باغدشتی، سیده کبری ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » زمستان 1400 - شماره 14 (12 صفحه - از 353 تا 364 )
کلیدواژه ها: هزینهیابی بر مبنای هدف توسعه محصول هزینههای تحقیق رویکرد نیمه هماهنگ محصول مدولار هزینهیابی هدف محصول تولید مدیریت هزینه هزینههای تحقیق و توسعه
-
5.
تحلیلی بر فرایندهای توسعه محصول جدید در صنایع غذایی (مطالعه شرکتهای صنایع غذایی استان تهران)
نویسنده مسئول : فرتاش، کیارش ؛ نویسنده : محسنی کیاسری، مصطفی ؛ مرادیان، محسن ؛ سعدآبادی، علی اصغر ؛
مجله : مدیریت نوآوری » تابستان 1399 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها: صنایع غذایی تهران توسعه محصول فرآیند توسعه محصول فعالیتهای توسعه محصول
-
6.
بررسی رابطه مدیریت دانش با توسعه محصولات جدید در شعب بانک ملت شهرستان ساوه در سال 1398
نویسنده : طباطبایی، سید مهام الدین ؛ فاتح پور، مجید ؛ معینی، محمدعلی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » پاییز 1398 - شماره 20 (جلد چهارم) (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش توسعه محصول خلق دانش توزیع دانش
-
7.
تاثیر استراتژیهای یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهتگیری استراتژیک و قابلیتهای شناختی
نویسنده : خلیلنژاد، شهرام ؛ دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجله : پژوهش های مدیریت راهبردی » تابستان 1397 - شماره 69 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول جهتگیری استراتژیک استراتژی یادگیری قابلیت شناختی
-
8.
تعیین عوامل کلیدی موفقیت در توسعة محصول در صنایع چاپ (مطالعة موردی: صنعت چاپ رسانههای نوشتاری ورزشی)
نویسنده : محمد کاظمی، رضا ؛ راسخ، نازنین ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » آذر و دی 1396 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها: عوامل کلیدی موفقیت توسعة محصول رسانههای نوشتاری ورزشی
-
9.
اولویت بندی نقش ساختارهای دانش محور پایه و پشتیبان در فرآیند نوآوری در شرکتهای دانش بنیان
نویسنده : دانش فرد، کرم اله ؛
مجله : ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی » بهار 1395، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 217 تا 248 )
کلیدواژه ها: توسعه محصول تولید دانش ساختار دانش محور پایه ساختار دانش محور پشتیبان شرکت دانش بنیان دانش نوآوری دانش بنیان محور ساختارهای دانش مدیریت شرکتهای دانش بنیان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)