کلیدواژه سنجش رضایت مشتری / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رنجبر فرد، مینا ؛ بختیاری، سید مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1393 - شماره 113 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 79 تا 104 )
کلیدواژه ها:سنجش رضایت مشتریبیمه شخص ثالثمدیریت ارتباط با مشتریمدل سنجش رضایت مشتری اروپاییبیمهرضایترضایت مشتریخدمات
-
2.
نویسنده : جوادی پور، محمد ؛ سهرابی، پوریا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1392 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیسنجش رضایت مشتریمناسبسازیارائۀ راهکاراستانداردهااماکنCSMرتبهبندیمدیران
-
3.
نویسنده : سیف زاده درآبادی، حسین ؛ بابایی، ادریس ؛
مجله:توسعه انسانی پلیس»پاییز 1391 - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریسنجش رضایت مشتریپلیسکلانتریکارکنانرضایت مشتریانپرسشنامهپرسش
-
4.
نویسنده : پرویزیان، کوروش ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ فرشادمهر، بهارک ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:منطق فازیارزیابی عملکردفناوری اطلاعاتتحلیل پوششی داده هاسنجش رضایت مشتری
-
5.
نویسنده : محمدنیا، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (36 صفحه - از 51 تا 86 )
کلیدواژه ها:سنجش رضایت مشتریدسترسی آسانرسیدگی به شکایاتمنطق فازیکالا و خدماتمشتریرضایت مشتریرضایتمشتریانفازیرضایت مشتریان
-
6.
نویسنده : مبشری، جلیل ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1379 - شماره 58 ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:رضایتمندینیازهاخواستههاسنجش رضایت مشتریرویکرد مشتریمداربیمهرضایتشرکتهای بیمهمشتری