کلیدواژه سهولت استفاده / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رستگار، عباس علی ؛ آقامحمدی، زهره ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکیمفید بودنمدل پذیرش تکنولوژیکیفیت ارتباط اینترنتیسهولت استفاده
-
2.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادهنجارهای ذهنیسهولت استفادهریسک ادراک شدهتمایل به خرید اینترنتیاطلاعاتشرکتهای هواپیمایی
-
3.
نویسنده : موسی خانی، مرتضی ؛ قراخانی، داود ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1393 - شماره 19 (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:امنیتبانکداری الکترونیکیمفید بودنکیفیت ارتباط اینترنتیسهولت استفادهآگاهی از فواید
-
4.
نویسنده : عسکری، فروغ ؛ ایزدیار، هاجر ؛ رضایی، الهه ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1395 - شماره 2 (10 صفحه - از 37 تا 46 )
کلیدواژه ها:ریسکاعتمادسودمندی ادراک شدهبانکداری مجازیسهولت استفاده
-
5.
نویسنده : نجاری، رضا ؛ سرلک، محمد علی ؛ حضوری، محمدجواد ؛ اهنگری، جعفر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:نگرشدولت الکترونیکاعتمادسهولت استفادهسودمندی استفاده
-
6.
نویسنده : عیدی، حسین ؛ قلی پور، نگار ؛ فلاح، مریم ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1397 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 171 تا 182 )
کلیدواژه ها:نگرشرضایتاعتمادخرید اینترنتیسهولت استفادهلذتمندی
-
7.
نویسنده : متقی، پیمان ؛ ملکی، محمدحسن ؛ عاشقی اسکوئی، هوشنگ ؛ شریفی، فاطمه ؛ صادقی، سید رسول ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 172 تا 197 )
کلیدواژه ها:نگرشتصویر ذهنی برندسهولت استفادهبانکداری همراهریسک ادارکیطبقهبندی موضوعی: E42؛ G2؛ G21؛ O33بانکاطلاعاتریسکمدلبانکداریفناوریمشتریان
- 8.
-
9.
نویسنده : کاظمیان، محسن ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (19 صفحه - از 58 تا 76 )
کلیدواژه ها:سودمندی درک شدهسهولت استفادهتمایل مشتریاننگرش مشتریانتصویر اجتماعی استفادهموبایل بانک تجارت
-
10.
نویسنده مسئول : عظیمی، حسین ؛ نویسنده : پری بیگی، سیما ؛ نصیری، زهرا ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1400، سال سوم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 280 تا 292 )
کلیدواژه ها:منابع اطلاعاتینفوذ اجتماعیسهولت استفادهجذابیت سازمانیOrganizational attractivenessسودمندی ادراکشدهperceived usefulnessInformation Resourcessocial influenceEase of Useاطلاعاتکیفیت اطلاعاتدرک سهولت استفادهنفوذ اجتماعی اطلاعاتیکیفیتادراک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (1 مقاله)