کلیدواژه نگرش مشتریان / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
پیامدهای تبلیغات دهانبهدهان از دیدگاه مشتریان باشگاههای تناسب اندام شهر گنبدکاووس
نویسنده : وظیفهخواه دهجبار، وحید ؛ نویسنده مسئول : بای، ناصر ؛
مجله : مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش » بهار 1401 - شماره 16 (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها: صنعت ورزش بازگشت مجدد تبلیغات دهانبهدهان نگرش مشتریان
-
2.
بررسی رابطه بین ارزشهای لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آنها در هنگام سفر با میانجیگری تصویر غذا
نویسنده : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ طهماسبی، داریوش ؛ نویسنده مسئول : عابدینی، علی ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها: سفر قصد خرید ارزشهای لاکچری تصویر غذا نگرش مشتریان
-
3.
ﺗﺎﺛﯿﺮ اﺑﻌﺎد ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﺠﺎري ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺠﺪد ﺑﺎ ﺗﻌﺪﯾﻠﮕﺮي ﻧﮕﺮش ﺑﺮﻧﺪ در ﺻﻨﻌﺖ ﭘﻮﺷﺎك
نویسنده : عموزاده، محمدرضا ؛
همایش : همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت » دوره 1؛ 1399/12/26 - 1399/12/26 (12 صفحه - از 161 تا 172 )
کلیدواژه ها: ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺗﺠﺎري ﻧﮕﺮش ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺠﺪد
-
4.
بررسی میزان تاثیر سهولت استفاده، سومندی درکشده و تصویر اجتماعی استفاده از موبایل بانک بر نگرش مشتریان و تمایل مشتریان به استفاده (مورد مطالعه: استفاده کنندگان موبایل بانک تجارت)
نویسنده : کاظمیان، محسن ؛ حبیبی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : حبیبی، علیرضا ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1399 - شماره 28 (جلد دوم) (19 صفحه - از 58 تا 76 )
کلیدواژه ها: سودمندی درک شده سهولت استفاده تمایل مشتریان نگرش مشتریان تصویر اجتماعی استفاده موبایل بانک تجارت
-
5.
تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید)
نویسنده : مقدس، مصطفی ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛
مجله : مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی » پاییز 1396 - شماره 17 رتبه علمی-ترویجی/ISC (10 صفحه - از 63 تا 72 )
کلیدواژه ها: معادلات ساختاری رسانه ها قصد خرید شرکت مجید نگرش مشتریان
-
6.
بررسی پاسخ مغز به محرکهای بازاریابی با استفاده از مغزنگاری الکتریکی (EEG)
نویسنده : شکوهیان، فاطمه ؛ تارخ، محمدجعفر ؛
مجله : پژوهنده » آذر و دی 1395 - شماره 113 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 255 تا 262 )
کلیدواژه ها: بازاریابی عصبی نگرش مشتریان مغز نگاری الکتریکی سیگنالهای عصبی