کلیدواژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
سیاست گذاری رسانه های نوین در ایران :(مطالعه موردی سازمان صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی)
نویسنده : محمدی، حمید ؛ نویسنده مسئول : نصراللهی، اکبر ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » تابستان 1401 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 81 تا 108 )
کلیدواژه ها: سیاست گذاری رسانه های نوین سیاست گذاری رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز ملی فضای مجازی
-
2.
ارائه راهبردهای پوشش خبری آسیبهای اجتماعی برای رسانه ملی
نویسنده : اسماعیلی، فاطمه ؛ فتحی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : رزمجو، علی اکبر ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » تابستان 1401 - شماره 57 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 55 تا 70 )
کلیدواژه ها: آسیبهای اجتماعی اخبار پوشش خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ارائه راهبرد
-
3.
بازقاب بندی روایت چندوجهی: مطالعۀ موردی دوبلۀ بینازبانی پویانمایی های پخش شده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده مسئول : قمی، پرینا ؛ نویسنده : فرحزاد، فرزانه ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » زمستان 1400 - شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 63 تا 100 )
کلیدواژه ها: پویانمایی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ترجمه دیداریشنیداری نظریۀ روایت بازقاببندی بررسی روایت چندوجهی دوبلۀ بینازبانی
-
4.
بررسی عوامل سیاسی ـ رسانهای تأثیرگذار بر مدیریت اخبار قوه مجریه در اتاق خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : حاجی پور ساردویی، مرضیه ؛ اعتباریان خوراسگانی، اکبر ؛ نویسنده مسئول : تقی پور، فايزه ؛
مجله : پژوهشنامه علوم سیاسی » زمستان 1399 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 7 تا 36 )
کلیدواژه ها: عوامل سیاسی فرهنگ رسانهای مدیریت خبر رسانهمحور مدیریت خبر سیاسی عوامل رسانهای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
-
5.
بررسی راهبردهای دستکاری ایدئولوژیک در فیلمهای دوبلهشده از انگلیسی به فارسی: موردپژوهشی دوبلههای بعد از انقلاب اسلامی در ایران
نویسنده : سلامتی، سلیمه ؛ نویسنده مسئول : قمی اسکوئی، پرینا ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » پاییز 1399 - شماره 42 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 89 تا 120 )
کلیدواژه ها: دوبله صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دستکاری ایدئولوژیک دستکاری غیرکلاممحور دستکاری کلاممحور
-
6.
بازنمایی تصویر سبک زندگی ایرانیان در تبلیغات تلویزیونی
نویسنده : محمدی، داود ؛ مؤمنی، سارا ؛ نویسنده مسئول : لبافی، سمیه ؛
مجله : دین و ارتباطات » پاییز و زمستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 333 تا 379 )
کلیدواژه ها: تصویرسازی تبلیغات تلویزیونی خانوادۀ ایرانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران سبک زندگی ایرانیان سبک زندگی گفتمان تصویر
-
7.
بررسی نقش قابلیتهای فناوری در پیادهسازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : شریفی، سید مهدی ؛ قلیچ لی، بهروز ؛ حاتمی، امیر ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » بهار 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات نوآوری باز IPTV صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
-
8.
تدوین ماموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : نوروزگندشمین، یوسف ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1397 - شماره 43 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها: چشمانداز ماموریت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه آموزش کدگذاری و مقوله بندی
-
9.
ارائة راهکارهای مدیریت منابع انسانی در حوزة بکارگیری مجریان در صداوسیما
نویسنده : فضلی زاده، اسماعیل ؛ ساعی، محمدحسین ؛ پور حسین، رضا ؛
مجله : رسانه های دیداری و شنیداری » پاییز 1397 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 90 تا 119 )
کلیدواژه ها: الگو مدیریت منابع انسانی مجریان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
-
10.
نقش سواد دیداری در موفقیت شغلی آرشیوداران سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : حریری، نجلا ؛ میرغفوری، حسنیه سادات ؛
مجله : مطالعات کتابداری و علم اطلاعات » تابستان 1397 - شماره 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 21 تا 36 )
کلیدواژه ها: موفقیت شغلی سواد دیداری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کارکنان آرشیو آرشیوداران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)