زمستان 1388، سال اول - شماره 4
-
نویسنده : ودادی، احمد ؛ خاخیان، یوکابد بیک ؛ مرید شوشتری، میثم ؛
(22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:سازمان یادگیرندهیادگیری سازمانیحافظه سازمانیصنایع پتروشیمی ایران
-
نویسنده : حقیقت منفرد، جلال ؛ داروئیان، سهیلا ؛
(22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:خود ارزیابیتولید ناباستراتژی تولیداتلافبنگاه ناب
-
نویسنده : دانیالی ده حوض، محمود ؛ مردانی، ایوب ؛ انصاری، منوچهر ؛
(24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریمدیریت کیفیت فراگیرمشارکت و بهبود مستمر
-
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
(38 صفحه - از 69 تا 106 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکانال های ارتباط با مشتریدارو سازی
-
نویسنده : شکری، نرجس ؛ جفره، منوچهر ؛ سید نژادبان، سوران ؛
(20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:سازمان یادگیرندهیادگیری سازمانیعوامل مهم موفقیت از بهترین تجارب
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ نجف بیگی، رضا ؛ اسفندیار پور، ثریا ؛
(22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها:زمانهزینهمهندسی ارزشمدیریت پروژهمدیریت کیفیت
-
نویسنده : صفرزاده، حسین ؛ محمودی، نافع ؛
(22 صفحه - از 149 تا 170 )
کلیدواژه ها:مکانخدماترضایت مشترینمایندگیشرکتخدمات فروشخدمات پس از فروش مشتری
-
نویسنده : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
(21 صفحه - از 171 تا 191 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری