حاتمی نسب، حسن/ 3 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 2 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ محمدی، فرهنگ ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:عوامل حیاتی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطصنایع غذایی و آشامیدنی استان فارسدیدگاه مدیران SMEsفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانموفقیت توسعه محصول جدیدNPDبازاراطلاعاتصنایع کوچک و متوسط
-
2.
نویسنده : حاتمی نسب، حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛ عسکری نژاد، منیره ؛ دهقانی، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1390 - شماره 5 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:یزدفازیشهر الکترونیکفن آوری اطلاعات و ارتباطاتدیدگاه مدیرانمدیرانفنآوری اطلاعات
-
3.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 48 تا 77 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکشرکت پیشگامان کویر یزدمشتریارزیابیمشتریانBSCبهبودموفقیت