کلیدواژه هم آفرینی ارزش مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 350 تا 388 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلدارینوآوری خدماتهمآفرینی ارزش مشتری
-
2.
نویسنده : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
نویسنده : عسگری، ناصر ؛ شاکریان، سید مصطفی ؛ معظمی گودرزی، مریم ؛ نویسنده مسئول : حیدری، حامد ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 25 تا 52 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیوفاداری مشتریعملکرد فروشندههمآفرینیارزش مشتریمشتریفروشندهفروش
-
4.
نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 199 تا 216 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداری ایرانتحلیل محتوای کیفیهمآفرینی ارزش سازمانیهمآفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش مشتری
-
5.
نویسنده : رحمان سرشت، حسین ؛ خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ رحیمیان، مهرنوش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1397 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 30 تا 52 )
کلیدواژه ها:روش تحقیق آمیختهحداقل مربعات جزئیهم آفرینی ارزش راهبردیهمآفرینی ارزش سازمانیهم آفرینی ارزش مشتریمشتریمدلارزشبانکمشتریانمهارتتوسعهارزش مشتریارزش راهبردی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)