موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادیان، مذاهب و عرفان 8 |
علوم قرآن و حدیث 7 |
اخلاق 4 |
اقتصاد 4 |
روانشناسی 4 |
مدیریت 3 |
علوم سیاسی 3 |
علوم اجتماعی 2 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 2 |
حسابداری 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 41 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 15 |
علمی-ترویجی 10 |
-
1.
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهرستان مشهد)
نویسنده : ژیان، مهرتاش ؛ باقرزاده حسینیان، سیدنوید ؛ حسین زاده، علی ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » بهار 1400 - شماره 1 (23 صفحه - از 825 تا 847 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری بانک ملی مدیریت تجربه مشتری
-
2.
طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکههای اجتماعی
نویسنده : فهیم، عیسی ؛ حسین زاده، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجله : مدیریت برند » پاییز 1399 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (56 صفحه - از 156 تا 211 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری شبکههای اجتماعی دیمتل فازی نظریة داده بنیاد برندسازی اجتماعی
-
3.
طراحی مدل رهبری توزیعی در نظام آموزش عالی با روش داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
نویسنده : حسین زاده، علی ؛ ترشیزی فاروجی، هادی ؛ مومنی مهموئی، حسین ؛ نویسنده مسئول : زیرک، مهدی ؛
مجله : توسعه آموزش جندی شاپور اهواز » تابستان 1399،دوره یازدهم- شماره 2 (10 صفحه - از 241 تا 250 )
کلیدواژه ها: دانشگاه فردوسی مشهد نظام آموزش عالی رهبری توزیعی
-
4.
ارایه مدلی از روش دیمتل و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری)
نویسنده : فهیم، عیسی ؛ حسین زاده، علی ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » تابستان 1399 - شماره 46 (34 صفحه - از 40 تا 73 )
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری گراندد تئوری برندسازی دیمتل فازی مسئولیت اجتماعی سازمانی
-
5.
شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند
نویسنده : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، دکتر علی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی نامقی، دکتر محمد ؛
مجله : اخلاق در علوم و فناوری » بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 56 تا 63 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری شخصیت برند عوامل اخلاقی
-
6.
مدل اتحاد استراتژیک بازاریابی شرکتهای پتروشیمی تولید کننده متانول در ایران
نویسنده : مبرزی، حجت ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهار 1399 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 740 تا 755 )
کلیدواژه ها: اتحاد گراندد تئوری شرکت پتروشیمی اتحاد بازاریابی
-
7.
تطابق مصادیقی از حقوق در نهجالبلاغه با موادی از اعلامیه جهانی حقوق بشر
نویسنده : حسین زاده، علی ؛ زارعی شهامت، لیلا ؛
مجله : جستارنامه ادبیات تطبیقی » زمستان 1398 - شماره 10 (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها: نهجالبلاغه علی (ع) اعلامیهی جهانی حقوق بشر
-
8.
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر فرهنگ یادگیری الکترونیکی در جهت پذیرش فناوری اطلاعات و استقرار SCRM
نویسنده : کیوانی، میثم ؛ زیرک، مهدی ؛ مومني مهموئي، حسين ؛ حسین زاده، علی ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » زمستان 1398 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 126 تا 149 )
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی فرهنگ یادگیری الکترونیکی پذیرش فناوری اطلاعات
-
9.
نقش آموزش های مهارتی و کارآفرینی در توسعه مشاغل سبز و پایداری روستایی
نویسنده : حسین زاده، علی ؛ یوسف پور، محمدرضا ؛ احد زاده، سید سعید ؛
مجله : کار و جامعه » خرداد 1397 - شماره 217 (6 صفحه - از 80 تا 85 )
کلیدواژه ها: اشتغال روستایی آموزش مهارتی کار مشاغل سبز
-
10.
رابطه سبک زندگی اسلامی با سلامت روان و میزان تاب آوری دانشجویان دانشگاه کاشان
نویسنده : حسین زاده، علی ؛ صدیقی ارفعی، فریبرز ؛ یزد خواستی، علی ؛ نورمحمدی نجف آبادی، محمد ؛
مجله : روان شناسی و دین » بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها: دانشجویان سلامت روان سبک زندگی اسلامی تاب آوری درخت سبک زندگی