کلیدواژه هویت اجتماعی برند / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 85 تا 115 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمدل معادلات ساختاریهویت اجتماعی برندمسئولیت اجتماعی سازمانیبرندسازی سازمانیبانکبرنـدمدلمشتریپژوهشبرندسازی
-
2.
نویسنده : ساعتچیان، وحید ؛ رحیمی، سوسن ؛ عزیزی، بهادر ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 28 تا 37 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعی برندرفتارآتی مشتریانمجموعه های تفریحی ورزشیمشتریرفتار آتی مشتریانرضایتهویت اجتماعیاعتمادرضایت مشتریBrand
-
3.
نویسنده : مرادی هزاری، رسول ؛ فردی، انسیه ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبرند ورزشیهویت اجتماعی برند
-
4.
نویسنده : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ عباسیان، عبدالحسین ؛ حاتمی، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 83 تا 96 )
کلیدواژه ها:هوادارانمدلسازی معادلات ساختاریخوشنامیهویت اجتماعی برندهویتمشتریهویت اجتماعیپژوهشمدلمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)