کلیدواژه جذابیت برند / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مصلحی، لیلا ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، مهدی ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:برندینگدادهبنیادجذابیت برندبازاریابی ورزشی
-
2.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 228 تا 246 )
کلیدواژه ها:جذابیت برندتابآوری در برابر اطلاعات منفیتناسب ارزش برند- مصرفکنندههمانندی مشتری با مشتریمصرفکنندهاطلاعات منفیمشتریهویتجذابیت
-
3.
نویسنده : محمدی، زهرا ؛ طوطیان، صدیقه ؛ نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 39 تا 53 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندجذابیت برندمحرکهای جذابیت برندهویتپذیری مصرفکننده از برندتبلیغات مثبت شفاهی
-
4.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : آبیاران، پریسا ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ طالقانی، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1399 - شماره 52 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:تمایز برندپرستیژ برندجذابیت برندمنافع اجتماعی برندبهرهوری برندپرستیژجذابیتBrandتمایزبهره و ریمشتریان
-
5.
نویسنده : شوقی لرد، الهه ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عرب کلمری، محبوبه ؛ نویسنده مسئول : علیزاده ثانی، محسن ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1398 - شماره 53 ISC (21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها:مهاجرتکارفرمانخبگانجذابیت برندجذابیت برند کارفرماهـابـهگرایش به مهاجرتدانشجویان
-
6.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ رشید، علی اصغر ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1397 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:هویتیابیبازاریابیخیرخواهانهلذت اخلاقیجذابیت برندترجیحخدمات ورزشی
-
7.
نویسنده : کردناییج، اسداله ؛ نجات، سهیل ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 113 تا 133 )
کلیدواژه ها:برند کارفرماشهروندی شرکتیجذابیت برندوفاداری کارکنان به برند کارفرما
-
8.
نویسنده : شادی دیزجی، بهنام ؛ شمس هولاسو، سمیه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (18 صفحه - از 309 تا 326 )
کلیدواژه ها:هویت برندشناسایی برندجذابیت برند