کلیدواژه کیفیت ادراک شده خدمات / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
2.
نویسنده مسئول : پویا، علی رضا ؛ نویسنده : بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ فخاریان، میثم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیعواطف و احساساتکیفیت ادراک شده خدماتنگرش و رفتار مشتریان
-
3.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ حسینی، سیده نفیسه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:تصویر برندمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراک شده خدماتپاسخهای رفتاری مشتری
-
4.
نویسنده : خون سیاوش، محسن ؛ امیراصل، الیکا ؛ محمدی پور پامساری، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریبانکداری اینترنتیارزش ویژه برندامنیت ادراک شدهکیفیت ادراک شده خدمات