پاییز 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : اسعدی، میرمحمد ؛ آذر، عادل ؛ نقوی، سیدعلی ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتیزدتحلیل اهمیت- عملکردرضایتمندی گردشگرانهتلهای سنتیگردشگرانکیفیت خدمات هتلسنتیسنجشپژوهشعملکرد
-
نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
(24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات
-
نویسنده : دلشاد، علی ؛ ابوهاشم آبادی، فرزانه ؛ قاسمیان صاحبی، ایمن ؛
(22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:اولویتبندیشاخصهای سنجشپایداری توسعه گردشگریتکنیکهای دلفی فازیفرایند تحلیل شبکهای و دیمتلگردشگریسنجش پایداریتوسعه گردشگریهـاتوسـعهبـهتوسعه پایدارگردشـگری
-
نویسنده : شیرمحمدی، یزدان ؛ دارابی، غزاله ؛ هاشمی باغی، زینب ؛
(27 صفحه - از 95 تا 121 )
کلیدواژه ها:گردشگران داخلیدرگیری ذهنی گردشگریارزش ویژه برند مقاصد گردشگریگردشگران بینالمللیقصد بازدیدگردشگراناسقصدبازدیدذهنیمقصدقصد بازدید مجدد گردشگران
-
نویسنده : ملازم الحسینی، محمد کاظم ؛ رجوعی، مرتضی ؛ مرادی، محسن ؛
(20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیویژگیهای جمعیت شناختیانگیزه سفرتوسعه اماکن گردشگریگردشگر مذهبیگردشگرانرضایتگردشگران مذهبیتوسعهیمشهد