کلیدواژه نگرش به گواهی حلال / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 87 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به گواهی حلالبرند حلال در مواد غذاییارزش ویژه برند در مواد غذاییکیفیت در عرضه محصولاتمواد غذایی حلالمحصولاتارزش ویژهمشتریتداعیبازار
-
3.
نویسنده : غلامحسین زاده، غلامحسین ؛ طاهری، قدرت الله ؛ کریمی، فرزاد ؛
مجله:متن شناسی ادب فارسی»تابستان 1389 - شماره 6 ISC (22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها:نگرش به گواهی حلالبرند حلال در مواد غذاییارزش ویژه برند در مواد غذاییکیفیت در عرضه محصولات