کلیدواژه معلمان زبان انگلیسی / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
پیش بینی کامیابی شغلی بر اساس ارضای نیازهای روانی بنیادین در محیط کار با نقش واسطه ای اشتیاق شغلی معلمان زبان انگلیسی شهرستان سنندج
نویسنده : ساعدپناه، مهرداد ؛
مجله : مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی » تابستان 1402 - شماره 19 (ویژه نامه) (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها: شهر سنندج اشتیاق شغلی معلمان زبان انگلیسی کامیابی شغلی ارضای نیازهای روانی بنیادی در محیط کار
-
2.
بررسی ارتباط خودکارآمدی و خوشبینی تحصیلیِ معلّمان زبان انگلیسی در ایران از طریق مدل معادلات ساختاری
نویسنده : فتحی، جلیل ؛ ابراهیمی گلهدار، داود ؛ نویسنده مسئول : درخشان، علی ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » زمستان 1401 - شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 34 تا 63 )
کلیدواژه ها: مدل معادلات ساختاری خوشبینی تحصیلی خودکارآمدی معلّم معلّمان زبان انگلیسی
-
3.
موانع اجرایی رویکرد یادگیری دانشآموز محور از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی
نویسنده : همتی، محمدرضا ؛ خلجی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : عزیزملایری، فرامرز ؛
مجله : مطالعات آموزش و یادگیری » بهار و تابستان 1401 - شماره 82 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 220 تا 242 )
کلیدواژه ها: روش ترکیبی معلمان زبان انگلیسی سازندهگرایی اجتماعی رویکرد دانشآموز محور
-
4.
اهمالکاری زبانآموزان از دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی
نویسنده : خوئی اسکوئی، صابر ؛ سیفوری، زهره ؛ نویسنده مسئول : آهنگری، سعیده ؛
مجله : پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی » بهار 1401، دوره دوازدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها: زبانآموزان اهمالکاری نظریه دادهبنیاد رفتار تاخیری معلمان زبانانگلیسی
-
5.
بررسی رابطه بین خودکارآمدی،خودانگاره و فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی: رویکرد مدل معادلات ساختاری
نویسنده مسئول : فتحی، جلیل ؛ نویسنده : نورزاده، سعید ؛ صمدی، مهران ؛ سحرخیز عربانی، آرش ؛
مجله : زبان پژوهی » تابستان 1400 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 33 تا 55 )
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی مدل معادلات ساختاری خودکارآمدی معلم معلمان زبان انگلیسی خودانگاره معلم
-
6.
EFL Teachers’ Resilience Prediction Based on Academic Self-Efficacy, Problem Solving Skills, and Metacognitive Skills
نویسنده : Mehrabian، Nasim ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Vahid-Dastjerdi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
مجله : Evolutionary and Educational Psychology » June 2022, Volume 4 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 228 تا 243 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی تحصیلی تاب آوری معلمان معلمان زبان انگلیسی مهارت های فراشناختی مهارت های حل مسئله metacognitive skills Teachers’ resilience EFL Teachers Efficacy academic self Problem solving skills
-
7.
The Effects of Self-Efficacy on Iranian EFL Teachers’ competency in ELT
نویسنده : Sazideh، Khalil ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله : Evolutionary and Educational Psychology » December 2020, Volume 2 - Number 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 278 تا 293 )
کلیدواژه ها: آموزش زبان انگلیسی مهارت تدریس معلمان زبان انگلیسی باورهای خود کارآمدی Self-efficacy beliefs EFL Teachers competency ELT
-
8.
انواع روش های سنجش معلمان زبان انگلیسی مقطع متوسطه در تهران و عوامل موثر بر آن
نویسنده : سلیمی، اسمعیل علی ؛
مجله : اندازه گیری تربیتی » بهار 1395 - شماره 23 ISC (24 صفحه - از 141 تا 164 )
کلیدواژه ها: دوره متوسطه سنجش معلمان زبان انگلیسی عوامل بیرونی و درونی
-
9.
Classroom Research: Motivational Strategies Used by Iranian High School English Teachers
نویسنده : Davoodi، Narges ؛ Jafari، Sakineh ؛
مجله : رشد آموزش زبان » زمستان 1394 - شماره 117 (9 صفحه - از 55 تا 63 )
کلیدواژه ها: انگیزه استراتژیهای انگیزشی معلمان زبان انگلیسی معلم زبان انگلیسی انگیزش Iran En EFL La Le انگیزش زبان دوم
-
10.
پرورش توانش بینا فرهنگی در کتاب پراسپکت یک بر اساس دیدگاه معلمان زبان انگلیسی به منزلهی زبان خارجی
ناقد : احمدی صفا، محمد ؛ فراهانی، مجتبی ؛
مجله : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » پاییز 1394 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها: توانش بینافرهنگی پراسپکت یک ارزشیابی کتاب و مواد معلمان زبان انگلیسی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)