کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عبدالعلی پور، مینا ؛ گلرد، پروانه ؛ رستم زاده، رضا ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:اقتصاد کاربردی»تابستان 1402- شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 17 تا 35 )
کلیدواژه ها:نظام بانکداریعملکرد بانکمدل بومیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکپبامد
-
2.
نویسنده : کرد، نظاره ؛ سعیدی، پرویز ؛ سمیعی، روح اله ؛ شجاعی، سامره ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 4 تا 19 )
کلیدواژه ها:ارتباطات سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکرفتار بازاریابیرفتارمصرفکننده
-
3.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : سیفی، محسن ؛ یزدی، اعظم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیسودآوریوفاداریکسب و کارهای کوچک و متوسطمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکاطلاعاتسیستم مدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفناوریمشتریانمدیریت دانش
-
4.
نویسنده : محمدی، نبی اله ؛ عزیزی، صابر ؛ رجبی، محمدرضا ؛
مجله:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»پاییز 1397 - شماره 3 ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
5.
نویسنده : محمدی، مرتضی ؛ سهراپی، طهمورث ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1396- شماره 22 (21 صفحه - از 107 تا 127 )
کلیدواژه ها:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
-
6.
نویسنده : حسینی، سیده فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (23 صفحه - از 46 تا 68 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریانمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکمشتریوفاداری مشتری
-
7.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 48 تا 77 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکشرکت پیشگامان کویر یزدمشتریارزیابیمشتریانBSCبهبودموفقیت