کلیدواژه generation Y / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Mohebi، Amir ؛ نویسنده : Salempoor، Hadi ؛ Fradmehrgan، Sogand ؛ Mohebi، Hanieh ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (9 صفحه - از 335 تا 343 )
کلیدواژه ها:Career development Retention Generation Y
-
2.
نویسنده : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی
-
3.
نویسنده : اکبری، سهند ؛ نرگسیان، عباس ؛ نویسنده مسئول : قلی پور، آرین ؛
مجله:حکمرانی و توسعه»زمستان 1400 - شماره 4 (32 صفحه - از 4 تا 35 )
کلیدواژه ها:سنتگرایاننسل xنسل zازدیاد اولادنسل Yنسلکارکنانسازمانمحیط کاریمدیریتسنیکارتجربهWorkplace
-
4.
نویسنده : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:انگیزههااینستاگراممشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و Y
-
5.
نویسنده : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 48 تا 73 )
کلیدواژه ها:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتری
-
6.
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛ نویسنده : رنجبر، احد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 135 تا 165 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)