کلیدواژه Grammatical knowledge / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : آل یاسین، سید حسام الدین ؛ نویسنده : کثیرلو، رضا ؛ جدیری پینه، ایوب ؛
مجله:علوم روانشناختی»پاییز 1401 - شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1363 تا 1374 )
کلیدواژه ها:سبک های هویتفراگیران زبان انگلیسیراهبردهای یادگیری خود نظم جوییدانش دستور زبانجملات موصولی
-
2.
نویسنده : Shekarian Behzadi، Akram ؛ نویسنده مسئول : Bagheri Masoudzade، Azar ؛
مجله:Education Experiences»Summer & Autumn 2022, Volume 5 - Number 2 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 169 تا 182 )
کلیدواژه ها:short storyvocabulary knowledgeGrammatical knowledgereading achievement
-
3.
نویسنده مسئول : Farvardin، Mohammad Taghi ؛ نویسنده : Abbasi Behbahani، Leila ؛ Ebrahimi Askari، Fariba ؛
مجله:new advances in English Language Teaching and Applied Linguistics»Winter and Spring 2022 - Number 7 (17 صفحه - از 799 تا 815 )
کلیدواژه ها:EFL learnersGrammatical knowledgelesson studyEFL Teachers’ Perception
-
4.
نویسنده : Fardin، Alireza ؛ Tajaddini، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Fatehi Rad، Neda ؛
مجله:Critical Literary Studies»Autumn and Winter 2021-2022, Volume 4 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 183 تا 199 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnersGrammatical knowledgeFlipped instruction
-
5.
Utilizing Scaffolding Strategies to Improve Iranian Intermediate EFL Students’ Grammatical Knowledge
نویسنده : Khatib، Fahimeh ؛ Chalak، Azizeh ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Winter 2022, Volume 7 - Number 1 (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:modelingGrammatical knowledgeintermediate EFL learnersContextualizingMetacognitive ScaffoldingBridgingScaffolding Strategies
-
6.
نویسنده مسئول : زهرایی، سید حسن ؛ نویسنده : قلی نژاد بداغ، لیلا ؛
مجله:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار 1400، دوره یازدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 127 تا 138 )
کلیدواژه ها:دستور زبان روسی به عنوان زبان خارجیاصول روش شناسی آموزش زبان روسی به عنوان زبان خارجیرویکرد ارتباطیمهارت های دستوریتوانش دستوریدانش دستوری
-
7.
نویسنده : Mansouri، Sara ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Rezvani، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Hadian، Bahram ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 269 تا 298 )
کلیدواژه ها:WritingIELTSGrammatical knowledgeOrganizational knowledgeBand scoreTextual Knowledge
-
8.
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی
نویسنده مسئول : عطار، ماهان ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»زمستان 1396 - شماره 6 (12 صفحه - از 63 تا 74 )
کلیدواژه ها:روش تدریسدانش دستوریروش تدریس تکلیف محورروش شنیداری-گفتاری
-
9.
نویسنده : Ghelichi، Majid ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer & Autumn 2017 - Number 20 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 72 تا 91 )
کلیدواژه ها:contextualized FoF instructionde contextualized FoFs instructiondurable effectsenhanced inputGrammatical knowledgeGrammatical knowledgecontextual ized FoF instructionde conte xtualized FoFs instructiondurable effectsenhanced input
-
10.
نویسنده : Mirzaei، Azizullah ؛ Taheri، Farzaneh ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2016, Volume 10 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 113 تا 149 )
کلیدواژه ها:grammatical accuracySynchronous Computer-mediated CommunicationCollaborative interactionsSkypeGrammatical knowledgeCMCSCMCEFLComputerTaskComputer Assisted Language LearningSLA
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)