کلیدواژه ارزش ادراکی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بوذری، حسین ؛ نویسنده : دانش پرور، میترا ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (13 صفحه - از 13 تا 25 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراکیخود هویتی سبزتغییر قصد خریدخود همسوییپلاستیکمحصولاتمصرفکنندگان
-
2.
نویسنده : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : نقوی، مریم ؛
مجله:راهبردهای توسعه روستایی»بهار 1400 - شماره 29 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم (19 صفحه - از 35 تا 53 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییارزش ادراکیکیفیت ادراکیتصویر ادراکیتجربه ادراکی رضایت وفاداری
-
3.
نویسنده : خادمی گراشی، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1399 - شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 97 تا 114 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیبازاریابی بخش عمومیتعهد به پرداخت مالیاتامکان فرار مالیاتیارزش ادراکی
-
4.
نویسنده : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 صفحه - از 64 تا 79 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری
-
5.
نویسنده : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 429 تا 440 )
کلیدواژه ها:استقلالمدلسازیبرندارزش ادراکیهوادارانپرسپولیسخوشنامی
-
6.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
7.
نویسنده : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
8.
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریشخصیت نام تجاریارزش ادراکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)