بهار 1398 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم)
-
الگوی ارزش های ادراکی در مخاطبان پلتفرم های بازی های دیجیتال
نویسنده : سیدحسینی، سید محمدعلی ؛ نژادی، پویان ؛ نصیری، حامد ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها: رسانه فرهنگی بازیکن بازی دیجیتال پلتفرم موبایل پلتفرم کنسول پلتفرم رایانه
-
چهارچوب تشخیص مکانیک های مناسب بازی های رایانه ای برای آموزش موضوعات شناختی
نویسنده : دهقانزاده، حجت ؛ دهقانزاده، حسین ؛ مینائی، بهروز ؛
(32 صفحه - از 27 تا 58 )
کلیدواژه ها: بازیهای آموزشی بازیهای رایانهای حیطه شناختی بازیهای رایانهای آموزشی عناصر بازیهای رایانهای
-
طراحی الگوی اثرگذاری استفاده از بازی های ویدئویی ورزشی بر مصرف ورزشی
نویسنده : شفیعی، شهرام ؛ رستمی، هشام ؛ افروزه، حکیمه ؛ عاشوری، آرمان ؛
(25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها: مصرف ورزشی بازیهای ویدئویی ورزشی هواداری ورزشی
-
رابطه اعتیاد به بازی های رایانه ای و انزواطلبی نوجوانان؛ مطالعه موردی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان کاشان در سال 1395
نویسنده : نیازی، محسن ؛ شفاییمقدم، الهام ؛ حسنزاده، زهرا ؛
(24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها: نوجوانان انزوای اجتماعی اعتیاد به بازیهای رایانهای بازیهای رایانهای
-
رابطه میزان استفاده از بازی های رایانه ای با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه گری جهت گیری هدف در دانش آموزان مقطع ابتدایی
نویسنده : البرزی، محبوبه ؛ خوشبخت، فریبا ؛ دورودی، رقیه ؛
(21 صفحه - از 109 تا 129 )
کلیدواژه ها: جهتگیری هدف تعللورزی آموزشی بازیهای رایانهای
-
بررسی تاثیر به کارگیری مکانیک های بازی پردازی بر موفقیت طرح های جمع سپاری در حکمرانی الکترونیکی؛ مورد مطالعه، مشارکت شهروندان شهرکرد در زیباسازی شهر
نویسنده : جعفری، سید محمدباقر ؛ عبداللهزاده، زهرا ؛
(24 صفحه - از 131 تا 154 )
کلیدواژه ها: حکمرانی الکترونیکی جمعسپاری بازیپردازی انگیزههای بیرونی انگیزههای درونی
-
تدوین راهبردهای کسب و کار در بازی های رایانه ای در ایران
نویسنده : شریفی، سید مهدی ؛ جواهری، جواد ؛ استیری، مهرداد ؛
(26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها: روش دلفی تدوین راهبرد تحلیل محیطی صنعت بازی بازیهای رایانهای