تابستان 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بازطراحی سازوکار سیاست گذاری رسانه ای متأثر از رویکرد ارتقای سواد رسانه ای (مورد مطالعه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
نویسنده : تسلیمی، محمد سعید ؛ کلاته آقامحمدی، آمنه ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سواد رسانه ای سیاست گذاری رسانه ای رسانهای سواد سیاستگذاری سـواد رسـانه رسـانه خط مخاطب سواد رسـانه
-
بررسی رابطه ی میان نگرش سیاسی مخاطبان نخبه و نحوه ی رمزگشایی آنها از برنامه ی خبری 20:30 شبکه ی دو سیما در شهر همدان
نویسنده : افشار کهن، جواد ؛ هوشمندی یاور، مجتبی ؛
(44 صفحه - از 29 تا 72 )
کلیدواژه ها: موقعیت ساختاری نگرش سیاسی رمزگشایی رمزگذاری دسترسی گفتمانی سرمایه فرهنگی موقعیـت سـوژه ای گفتمان مخاطبان اخبار تلویزیون کد محافظهکار
-
توسعه ی گردشگری و تغییر الگوهای فرهنگی در نواحی روستایی (مورد مطالعه: روستای آسیاب سر، شهرستان بهشهر، استان مازندران)
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بذرافشان، شیما ؛
(22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها: روستا گردشگری روستایی توسعه گردشگری روستای آسیاب سر تغییر الگوهای فرهنگی گردشگری تغییـر مصرف مواد غذایی بومی
-
تبیین تفاوت های میان فرهنگی در گردشگری مبتنی بر درک جامعه ی محلی؛ مورد مطالعه: ناحیه ی قره داغ (ارسباران)
نویسنده : وثوقی، لیلا ؛ خوش نمک، صادق ؛
(36 صفحه - از 95 تا 130 )
کلیدواژه ها: گردشگری روش کیفی تفاوت های میان فرهنگی ناحیــة قــره داغ (ارسباران ) گردشگران تفـاوت هـای فرهنگی
-
رویکرد اجتماعی - فرهنگی در حوزه ی آموزش زبان
نویسنده : تقویان، ناصرالدین علی ؛ قائدی، یحیی ؛ ضرغامی، سعید ؛ غلامی، جواد ؛
(34 صفحه - از 131 تا 164 )
کلیدواژه ها: آموزش زبان اخلاق گفتمان نظریة اجتماعی ـ فرهنگی زبان زبـان رسانش رویکرد اجتماعی ـ فرهنگی ویگوتسکی
-
تربیت اجتماعی زیبایی شناسانه، پارادایمی بدیل برای نظام تربیت اجتماعی جزم گرا
نویسنده : قاسمی، سعیده ؛ سجادی، سید مهدی ؛ ایمانی، محسن ؛
(24 صفحه - از 165 تا 188 )
کلیدواژه ها: تربیت اجتماعی زیبایی شناسی جزم گرایی پارادایم بدیل جزم زیبا
-
فرانوگرایی فرهنگی و رابطه ی آن با جهان گرایی در بین جوانان شهر یزد
نویسنده : افراسیابی، حسین ؛ خرم پور، یاسین ؛
(27 صفحه - از 189 تا 215 )
کلیدواژه ها: بازاندیشی نسبی گرایی جهان گرایی سیالیت فرانوگرایی فرهنگی مصرف محوری فرانوگرا فرانوگرایی گرایـی