زمستان 1393 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نحوه ی مذاکره ی هویت تازه مسلمانان در ایران (با تأکید بر نقش اسلام)
نویسنده : عاملی، سعید رضا ؛ سلگی، غلامرضا ؛ رازانی، مریم ؛ حجاری، منصوره ؛ کرمی، زهرا ؛ اسکندر، روژان ؛ مستوفی، فائزه ؛
(38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها: اسلام مذاکرة هویت ٨ تعامل هویتی ٩ تازه مسلمانان ١٠ راهبردهای مذاکرة هویت ١١ ارتباطات بین فرهنگی ١٢ هویت ارتباطات زن ایران مذاکره تازه مسلمانان
-
تأویل کارکردشناختی فضاهای عمومی محله ای از منظر هویت؛ نمونه ی موردی: محله ی نازی آباد و مهران تهران
نویسنده : ماجدی، حمید ؛ منصوررضایی، مجید ؛ منصوری، الهام ؛
(24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها: هویت شهرنشینی محله فضای عمومی فضاهای عمومی کارکردشناختی کارکرد محلۀ نازیآباد
-
بررسی رابطه ی استفاده از اینترنت با نگرش به دوستی اینترنتی با جنس مخالف (مطالعه ی موردی دانشجویان دانشگاه گیلان)
نویسنده : کنعانی، محمد امین ؛ محمدزاده، حمیده ؛ محمد زاده، فاطمه ؛
(22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها: اینترنت میزان استفاده از اینترنت نگرش به دوستی اینترنتی با جنس مخالف نحوة استفاده از اینترنت محیط های تعاملی اینترنت جنس مخالف استفاده از اینترنت دانشجویان رابطۀ جوانان
-
الگوهای استفاده از فرهنگ سراها در میان جوانان شهر تهران؛ معانی، انگیزه ها و کارکردها
نویسنده : شهابی، محمود ؛ جعفری، زهرا ؛
(44 صفحه - از 85 تا 128 )
کلیدواژه ها: جوانان الگوهای مصرف فضای عمومی فرهنگ سرا فضا کاربران مصرف شهر زنان مکان
-
بررسی تطبیقی گرایش های فرهنگی دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی کشور
نویسنده : شالچی، وحید ؛ ضیاچی، محدثه ؛
(28 صفحه - از 129 تا 156 )
کلیدواژه ها: دانشجویان خوابگاه دانشجویی گرایش های ارزشی چگونگی گذران اوقات فراغت جامعه شناسی فرهنگی جوانان گرایش های فرهنگی اوقات فراغت گذران اوقات فراغت جوانان گرایش دانشجویان غیرخوابگاهی
-
بررسی تجربی دو نظریه ی رقیب همسرگزینی در ایران
نویسنده : هاشمی، سید ضیاء ؛ فولادیان، مجید ؛ فاطمی امین، زینب ؛
(32 صفحه - از 157 تا 188 )
کلیدواژه ها: همسان همسری همسرگزینی ناهمسان همسری الگوی غالب همسرگزینی در ایران همسری ازدواج انتخاب همسر زن انتخـاب
-
بازنمایی زنان در تبلیغات تلویزیونی پودر لباسشویی پرسیل
نویسنده : کوثری، مسعود ؛ عزیزی، فرید ؛ عزیزی، حمید ؛
(26 صفحه - از 189 تا 214 )
کلیدواژه ها: نشانه شناسی رمزگشایی آگهی های بازرگانی بازنمایی زنان پودر لباسشویی پرسیل تصاویر کلیشه ای فرهنگی زنان آگهی نما
-
Abstracts
(24 صفحه - از 215 تا 238 )
کلیدواژه ها: Tehran Persian Iran Abstract Cultural Research Nasr University Identity