زمستان 1392 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
دانش به عنوان محصول فرهنگی: از جامعه شناسی معرفت علمی (SSK) تا مطالعات فرهنگی علم (CSS)
نویسنده : ربانی، علی ؛ ماهر، زهرا ؛
(30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها: فرهنگ معرفت علمي جامعه شناسي معرفت علمي مطالعات فرهنگي علم دانش جامعهشناسی جامعه نظریه انتقادات
-
تحول فرهنگی در علم: از علم دانشگاهی تا علم پسادانشگاهی
نویسنده : ملکی، امیر ؛ محمدی، زهرا ؛
(30 صفحه - از 31 تا 60 )
کلیدواژه ها: فرهنگ علم تحول فرهنگي علم دانشگاهي علم پسادانشگاهي مادي گرايي فرامادي گرايي دانش دانش علم علم تولید تولید دانشگاهی دانشگاهی
-
تأملی بر نسبت میان فناوری های اطلاعاتی با تغییرات در فرهنگ و مناسبات اجتماعی
نویسنده : ابراهیم آبادی، حسین ؛
(24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها: فضاي سايبر فناوري هاي اطلاعاتي تغييرات فرهنگي مطالعات فرهنگي و اجتماعي فضاي مجازي تعامل انسان و فناوري فناوری اطلاعات و ارتباطات هویت وب فضای مجازی اینترنت شبکه جامعه اطلاعاتی
-
تحلیل دریافت مخاطبان جوان شهر مریوان از سریال های عامه پسند ماهواره ای
نویسنده : کریمی، امید ؛ مهدی زاده، سید محمد ؛
(30 صفحه - از 107 تا 136 )
کلیدواژه ها: ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺷﺪن دريافت سريال هاي عامه پسند ماهواره اي شهر مريوان مخاطبان جوان مخاطبان سریال ها رسانهها رمزگشایی علاقه
-
تصویری از فرهنگ مصرفی جامعه ی ایران با استفاده از داده های یک پیمایش ملی پیرامون گذران اوقات فراغت
نویسنده : ریاضی، سید ابوالحسن ؛
(18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها: اوقات فراغت اﻳﺮان فرهنگ مصرفي گرايش هاي فرهنگي الگوهای گذران اوقات فراغت جامعۀ مدرن
-
شیوه های زندگی انسان های فاضل در مدینه های غیرفاضله؛ نگاهی فلسفی به یک وضعیت چالش برانگیز فرهنگی
نویسنده : بحرانی، مرتضی ؛
(23 صفحه - از 155 تا 177 )
کلیدواژه ها: شيوه زندگي فارابي اﺑﻦ ﺳﻴﻨﺎ مدينه هاي فاضله ابن طفيل مدینه ابن باجه انسان مدینه فاضله سعادت مدینه غیرفاضله