پاییز 1399 - شماره 57
-
پیشایندهای سواد رسانه ای والدین با سرمایه اجتماعی فرزندانشان
نویسنده : علي نيا، نيلوفر ؛ علي نيا، فريما ؛
(12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها: سواد رسانه ای سرمایه فرهنگی و سرمایه اجتماعی سواد رسانهای سرمایه اجتماعی سرمایه اجتماعی و سرمایه فرهنگی
-
بررسی عوامل فشار روانی و سلامت عمومی دانشجویان مقیم خوابگاه دانشگاه فنی حرفه ای استان هرمزگان
نویسنده : قاسمي، معصومه ؛
(12 صفحه - از 14 تا 25 )
کلیدواژه ها: دانشجویان سلامت عمومی فشار عمومی دانشگاه فنی حرفه ای استرس عوامل فشارزا
-
بررسی اثر بخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان بر کنترل خشم زوجین متقاضی طلاق
نویسنده : خسروب نيا، مليحه ؛
(8 صفحه - از 26 تا 33 )
کلیدواژه ها: کنترل خشم زوج درمانی متمرکز برهیجان زوجین درمعرض طلاق زوجین هیجان زوجدرمانی متمرکز بر هیجان درمان هیجان مدار دلبستگی
-
مطالعه روانشناسی شخصیت در افزایش استفاده از اینترنت با رویکرد شناسایی اختلالات شخصیتی اسکیزوفرنی
نویسنده : بختيار پاكزاد، فائزه ؛
(12 صفحه - از 185 تا 196 )
کلیدواژه ها: شخصیت اینترنت اسکیزوفرنی کمبودهای اجتماعی استفاده از اینترنت روانی SPD ایمیل اجتماعی
-
اثربخشی آموزش تحلیل رفتار متقابل بر ذهن آگاهی و مهارت های ارتباطی در زوجین
نویسنده : مهرگان، محمد ؛ مرداني راد، مژگان ؛ نویسنده مسئول : ابراهيم پور، مجيد ؛
(17 صفحه - از 198 تا 214 )
کلیدواژه ها: زوجین مهارت های ارتباطی ذهن آگاهی آموزش تحلیل رفتار متقابل مهارت روانشناسی
-
رویکرد یادگیری ترکیبی و جایگاه آن در انقلاب علمی سوم
نویسنده : محمودي، مهدي ؛ شعباني، ساسان ؛
(12 صفحه - از 215 تا 226 )
کلیدواژه ها: انقلاب علمی یادگیری ترکیبی آموزش های الکترونیکی اطلاعات فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش فناوری الکترونیک رایانه دانش علمی
-
تعیین اثر خودآگاهی بر مولفه های سرمایه روان شناختی (خودکارآمدی، امیدواری، تاب آوری، خوش بینی)
نویسنده : علي محمدي معدنوئي، زهرا ؛
(9 صفحه - از 230 تا 238 )
کلیدواژه ها: معلم سرمایه روان شناختی هیجانات تدریس ادراک از رهبری اصیل خودکارآمدی هیجانات معلمان تابآوری مولفههای سرمایه روانشناختی پژوهش
-
درآمدی بر کلاس درس معکوس به عنوان روش پویا برای یادگیری
نویسنده : محمودي، مهدي ؛ شعباني، ساسان ؛
(12 صفحه - از 239 تا 250 )
کلیدواژه ها: یادگیری مزایا محدودیت ها آموزش با کیفیت کلاس درس معکوس کلاس آموزش معلم دانشآموزان تدریس کلاس معکوس روش پویا روش سنتی
-
مطالعه بررسی رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و مهارت های اجتماعی با اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
نویسنده : منتظري، مريم ؛
(12 صفحه - از 251 تا 262 )
کلیدواژه ها: اعتیاد به اینترنت اجتماعی رابطه دانشآموزان دختر مقطع متوسطه نوجوانان پژوهش جهتگیری
-
بررسی رابطه اثربخشی بین سلامت روان با خود متمایزی و هوش معنوی در دانشجویان دانشگاه خیام
نویسنده مسئول : عباسي نوده، وحيده ؛ نویسنده : علوي، سيد احسان ؛
(13 صفحه - از 263 تا 275 )
کلیدواژه ها: اثربخشی سلامت روان هوش معنوی خودمتمایزی آموزش هوش معنوی
-
رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور کرج به روش AHP
نویسنده : دهقاندار، محمد ؛ چگيني، پريا ؛ هاشم نيا، شهرام ؛
(14 صفحه - از 277 تا 290 )
کلیدواژه ها: کیفیت آموزشی رتبه بندی فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP آموزش کیفیت آموزش عوامل
-
تاثیر هوش هیجانی بر صمیمیت زوجین
نویسنده : سمساري نژاد، سارا ؛
(20 صفحه - از 291 تا 310 )
کلیدواژه ها: صمیمیت زوجین سبک های عشق ورزی تحلیل ارتباط متقابل هوش هیجانی ومعنوی، زوجین زوجین تحلیل رفتار متقابل هوش هیجانی آموزش تحلیل رفتار متقابل هوش معنوی
-
سواد رسانه ای معلمان آموزش و پرورش بر نحوه جامعه پذیری دانش آموزان مدارس ابتدایی ایلام
نویسنده : ديربان، محمد مهدي ؛ آقايي، دانيال ؛
(14 صفحه - از 312 تا 325 )
کلیدواژه ها: جامعه پذیری آموزش و پرورش مقطع ابتدایی سواد رسانه سواد رسانهای اطلاعات مدارس معلمان آموزش و پرورش
-
شناسایی مشکلات روانی- اجتماعی کودکان استثنایی دو دامنه
نویسنده : پور داد، ژيلا ؛
(12 صفحه - از 327 تا 338 )
کلیدواژه ها: اجتماعی والدین مشکلات روانی مهارت های اجتماعی کودکان دو دامنه تیزهوش نقص توجه تیزهوش ناتوان در یادگیری کودکان استثنایی تیزهوش کودکان تیزهوش مهارت
-
کیفیت در آموزش و پرورش
نویسنده : اسفندياري، ساناز ؛
(16 صفحه - از 339 تا 354 )
کلیدواژه ها: یادگیری دانش آموزان کارکردها و فعالیت های مدرسه از قبیل فرایند یاددهی معلمان و دستاندرکاران آموزشی دانش آموزان و مخاطبین امکانات و تجهیزات آموزشی آموزش آموزش و پرورش کیفیت معلمان دانشآموزان کیفیت آموزشی مدرسه اجتماعی مدیریت
-
اثر بخشی آموزش فلسفه بر خلاقیت دانش آموزان دوره ی ابتدایی شهر ارومیه
نویسنده مسئول : اشرفي اوصالو، زهرا ؛ نویسنده : اكبر پور زنگلاني، محمد باقر ؛
(14 صفحه - از 355 تا 368 )
کلیدواژه ها: خلاقیت آموزش فلسفه دانش آموزان دورهی ابتدایی کودکان آزمون