بهار 1401 - شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
تاثیر استفاده از فناوری تلفن همراه بر یادگیری سازمانی
نویسنده : خجسته، سعیده ؛
(20 صفحه - از 5 تا 24 )
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی معلمان ابتدایی فنآوری تلفن همراه
-
اثربخشی آموزش دلبستگی محور به شیوه پسخوراند ویدئویی بر پیوند والدینی و نارسایی هیجانی کودکان دارای اختلال رفتاری
نویسنده : عباسی، مرتضی ؛ عباسی، قدرت اله ؛ نویسنده مسئول : عمادیان، سیده علیا ؛
(20 صفحه - از 25 تا 44 )
کلیدواژه ها: اختلال رفتاری نارسایی هیجانی پیوند والدینی آموزش دلبستگی محور پسخوراند ویدئویی
-
شیوههای ارزشیابی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی و پیامد آن بر اهمال کاری تحصیلی
نویسنده مسئول : امینی مصطفی آبادی، نسیم ؛ کریمی، وجیهه ؛
(18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها: آموزش الکترونیکی ارزشیابی تحصیلی اهمالکاری تحصیلی
-
بررسی نیازهای مشترک زبانی دانشجویان رشته مهندسی در درس انگلیسی برای اهداف ویژه (زبان تخصصی) و آموزش این درس با استفاده از پیام رسان واتساپ
نویسنده : طالبی، سید حسن ؛ رودباری، مریم ؛ نویسنده مسئول : مرزبان، امیر ؛
(20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها: نیازسنجی انگلیسی برای اهداف دانشگاهی انگلیسی برای اهداف عمومی دانشگاهی انگلیسی برای اهداف ویژه (زبان تخصصی) ارزیابی کتابهای زبان تخصصی نرم افزار واتساپ
-
تحلیل پدیدار شناختی عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان در دوران آموزش مجازی..
نویسنده : ترک زاده، مرجان ؛ دهقانی، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : نوروزی زاد، زینب ؛
(20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی معلمان کیفیت زندگی آموزش مجازی
-
مدل یابی روابط ساختاری اعتیاد به اینترنت براساس خودتنظیمی تحصیلی با نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی
نویسنده : تیمورزاده، حسن ؛ بخشی پور، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : محمدی پور، محمد ؛
(20 صفحه - از 103 تا 122 )
کلیدواژه ها: اعتیاد به اینترنت خودتنظیمی تحصیلی تاب آوری تحصیلی
-
الگوی شایستگیهای مدرسان آموزش مجازی در ایجاد یادگیری خودراهبر فراگیران
نویسنده : علیمردانی، زهره ؛ نویسنده مسئول : پورکریمی، جواد ؛
(22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها: آموزش مجازی یادگیری خود راهبر شایستگی مدرسان
-
تدوین مدل ارتباطی فناوری اطلاعات و توانمندسازی منابع انسانی در آموزش و پرورش
نویسنده : اتحادنژاد، شاپور ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ پیرزاد، علی ؛ اتحادنژاد، طاهره ؛
(20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات آموزش و پرورش توانمندسازی منابع انسانی