بهار 1391 ، سال دوم - شماره 3
-
ارزیابی کارآمدی دورههای یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس از دیدگاه کاربران
نویسنده : رستگارپور، حسن ؛ گرجی زاده، سحر ؛
(26 صفحه - از 5 تا 30 )
کلیدواژه ها: یادگیری الکترونیکی ارزیابی کارآمدی دانشگاه تربيت مدرس اطلاعات کاربران دانشجویان فنآوری اطلاعات و ارتباطات
-
تأثیر به کارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی
نویسنده : نیازآذری، کیومرث ؛ بهنام فر، رضا ؛ اندی، صدیقه ؛
(14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها: یادگیری درس علوم فنآوري اطلاعات و ارتباطات درس جغرافیا تحلیل کوواریانس کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات استفاده از فنآوری اطلاعات
-
تحلیل تأثیر فنآوری اطلاعات و سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی
نویسنده : اکبری، پیمان ؛ بهارستان، امید ؛ دولت آبادی، حسین رضایی ؛
(20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی فنآوری اطلاعات سرمايه فکری کارآفرینی فنآوری اطلاعات
-
تأثیر آموزش الکترونیکی بر رشد ابعاد شخصیتی دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی
نویسنده : فلاح، وحید ؛ حسین زاده، بابک ؛ اسلامی، علی رضا ؛
(18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها: رشد دانشآموزان آموزش الکترونیک ابعاد شخصیتی آموزش الکترونیکی آموزش
-
رابطه شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانهای دانشجویان
نویسنده : یوسفی سعیدآبادی، رضا ؛ محسنی، ثریا ؛
(24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها: اینترنت شکاف دیجیتالی اضطراب رایانه فنآوري اطلاعات و ارتباطات رایانه اضطراب دانشجویان
-
فراتحلیل اثر بازیهای رایانهای خشن و غیرخشن بر پرخاشگری
نویسنده : جدیدیان، احمدعلی ؛ پاشا شریفی، حسن ؛ گنجی، حمزه ؛
(22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها: پرخاشگري فراتحليل بازيهاي ويديويي و رايانهاي خشن و غيرخشن پژوهش رفتار پرخاشگرانه اندازه اثر
-
تأثیر آموزش فنآوری اطلاعات بر بهرهوری کارکنان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری)
نویسنده : احمدی، مسعود ؛ یونسی خانقاهی، سمیه ؛ داداشی کفشگری، سیما ؛
(22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها: آموزش بهرهوری فنآوري اطلاعات انگيزش شغلي و دانش شغلي آموزش فنآوری اطلاعات کارکنان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
توسعه دانش محتوایی و مهارت تدریس دانشجو معلمان از طریق مدل تلفیق یادگیری مسألهمحور و فنآوری اطلاعات و ارتباطات
نویسنده : کرمی، مهدی ؛ کرمی، زهره ؛ عطاران، محمد ؛
(23 صفحه - از 151 تا 173 )
کلیدواژه ها: مهارت تدریس فنآوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) یادگیری مسألهمحور دانش محتوایی تدریس اطلاعات معلمان دانش دانشجو معلمان فاوا آزمون