تابستان 1393، سال چهارم - شماره 4
-
بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فنآوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی
نویسنده : صیامیان، حسن ؛ حسن زاده، محمد ؛ نوشین فرد، فاطمه ؛ حریری، نجلا ؛
(18 صفحه - از 5 تا 22 )
کلیدواژه ها: جامعه اطلاعاتی نیازهای اطلاعاتی فنآوری اطلاعات و ارتباطات نابینایان رسانههای اطلاعاتی
-
تأثیر محتوای الکترونیک ساخته شده بر اساس هوشهای درون فردی و بینفردی گاردنر، بر یادگیری دانش آموزان
نویسنده : بدیعی، الهه ؛ فرج اللهی، مهران ؛
(16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها: تفاوتهای فردی هوشهای چندگانه گاردنر آموزش الکترونیک محتوای الکترونیک
-
مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان
نویسنده : الله کرمی، آزاد ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
(20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی شادکامی آموزش تلفیقی آموزش سنتی
-
مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیرتعاملی بر نوع سبکهای یادگیری دانشآموزان دوره راهنمایی
نویسنده : حسین زاده، بابک ؛ فلاح، وحید ؛ یعقوبی، فاطمه ؛
(16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها: سبکهای یادگیری رسانه تعاملی رسانه غیرتعاملی دانشآموزان
-
ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
نویسنده : کاظمی قره چه، مهوش ؛ امین خندقی، مقصود ؛
(20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها: نگرش برنامه درسی آموزش الکترونیکی محتوای الکترونیکی
-
بررسی نقش تعدیل کننده ارتباط شغلی در توسعه مدل پذیرش فنآوری اطلاعات در بین مروجان کشاورزی استان آذربایجان غربی
نویسنده : علم بیگی، امیر ؛ آهنگری، اسماعیل ؛
(22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها: سودمندی درک شده مدل سازی معادلات ساختاری مدل پذیرش فن آوری ارتباط شغلی سهولت درک شده
-
رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب رایانه دانشآموزان
نویسنده : رحیمی، مهرک ؛ یدالهی، سمانه ؛
(26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها: اعتباریابی اضطراب رایانه پرسشنامه رواییسازی
-
پیشبینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی
نویسنده : حسن زاده، رمضان ؛ رمضان زاده، ثریا ؛ ابراهیم پور، قدسیه ؛
(13 صفحه - از 143 تا 155 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تحصیلی سبک های یادگیری سبک های شناختی مدارس الکترونیکی