تابستان 1402 - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نقش فضای مجازی در تربیت شهروندی دانش آموزان مقطع ابتدایی: یک مطالعه ترکیبی
نویسنده : امیری، زهرا ؛ خوشبخت، فریبا ؛ نویسنده مسئول : البرزی، محبوبه ؛
(29 صفحه - از 5 تا 33 )
کلیدواژه ها: دوره ابتدایی دانش آموزان فضای مجازی تربیت شهروندی متخصصان اطلاعات دانش ارتباطات
-
بررسی تاثیر اضافهبار اطلاعات ناشی از پیشرفت فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر تربیت از منظر متون اسلامی
نویسنده : معلمی، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : داودی، عبدالوحید ؛
(20 صفحه - از 34 تا 53 )
کلیدواژه ها: فن آوری اطلاعات ارتباطات اضافه بار اطلاعات تربیت و اسلام اطلاعات تربیت پیشرفت فنآوری اطلاعات و ارتباطات راهبردهای اسلامی
-
بررسی و مطالعه وضعیت مولفه های سواد اخلاقی دانشجویان در شبکه های اجتماعی
نویسنده : بهرامی، محمد ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛ نویسنده مسئول : رضوی، سید علی اصغر ؛
(13 صفحه - از 54 تا 66 )
کلیدواژه ها: دانشجویان شبکه های اجتماعی سواد اخلاقی اطلاعات
-
اولویتبندی و سنجش اهمیت متغیرهای تعیین کننده اثربخشی گیمیفیکیشن با کاربرد در آموزش آنلاین
نویسنده : رهبری، محسن ؛ سلطانی فر، محمد ؛ ابطحی، عطاء اله ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، ندا ؛
(21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها: انگیزش اثربخشی تجربه کاربر گیمیفیکیشن تغییرات رفتاری کاربر متغیرهای مدل
-
بررسی روابط میان مولفههای ساختاری توسعه نظام آموزش عالی ایران با رویکرد آینده پژوهی
نویسنده : مدانلو جویباری، سپیده ؛ یوسف زاده، مسعود ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : طبری، مجتبی ؛
(19 صفحه - از 89 تا 107 )
کلیدواژه ها: توسعه آموزش عالی فناوری اطلاعات و ارتباطات آیندهپژوهی فرهنگ سازمانی آیندهگرا ساختار سازمانی چابک فنآوری اطلاعات و ارتباطات توسعه مؤلفه ساختاری دانشگاه
-
بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی با قابلیتهای کارآفرینی با نقش میانجی مهارتهای اجتماعی هنرجویان هنرستانهای فنی
نویسنده مسئول : محمدی نژاد، یاسر ؛ نویسنده : تیرگر، هدایت ؛
(24 صفحه - از 108 تا 131 )
کلیدواژه ها: سواد اطلاعاتی مهارتهای اجتماعی قابلیتهای کارافرینی کارآفرینی مهارت اجتماعی
-
مرور نظاممند پژوهشهای مرتبط با رویکرد یاددهی-یادگیری ترکیبی در دانشگاههای ایران
نویسنده مسئول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ غفرانی، عاطفه ؛
(21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها: دانشگاه رویکرد ترکیبی مرور نظاممند نظام یاددهی-یادگیری اطلاعات یادگیری ترکیبی پژوهش دانش Blended Learning دانشجویان
-
تاثیر سهولت و لذت ادراک شده بر مشارکت و عملکرد یادگیری دانشآموزان با نقش میانجی یادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه
نویسنده : اسحق یزدآبادی، زهره ؛ نویسنده مسئول : معافی مدنی، سیده خدیجه ؛
(18 صفحه - از 154 تا 171 )
کلیدواژه ها: مشارکت سهولت ادراکشده عملکرد یادگیری دانشآموزان یادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه لذت ادراکشده بازی تلفن همراه دانشآموزان