پاییز 1392، سال چهارم - شماره 1
-
تأثیر چندرسانه ای آموزشی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
نویسنده : مرادی، رحیم ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
(18 صفحه - از 5 تا 22 )
کلیدواژه ها: مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان كم توان ذهني چندرسانه اي آموزشي
-
رابطه میزان استفاده از رسانه های جمعی (با تأکید بر تلویزیون) با ارتقای سطح سواد زیست محیطی معلمان
نویسنده : شبیری، سید محمد ؛ فرج اللهی، مهران ؛ کوهی اقدم، الهام ؛ میبودی، حسین ؛
(18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها: معلمان ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮن رسانه هاي جمعي آموزش محيط زيست سواد زيست محيطي
-
بررسی روند تحولی چگونگی کاربری از تلفن همراه در دانش آموزان دبستانی
نویسنده : منطقی، مرتضی ؛
(22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها: جامعه خانواده مدرسه دانش آموز تلفن همراه پژوهش كيفي كاربري تلفن همراه
-
بررسی نقش آموزش ضمن خدمت ICDL بر عملکرد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش شهر مریوان
نویسنده : محمودی، عمر ؛ روخنده، ناصح ؛ سلطان پناه، هیرش ؛
(22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها: ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺷﻐﻠﻲ عملكرد سازماني عملكرد فردي دوره آموزش ضمن خدمت ICDL
-
رابطه بین سبک های یادگیری (فعال - تأملی، گام به گام - کلی) با اضطراب رایانه دانشجویان
نویسنده : زندی، طالب ؛
(20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها: رايانه اضطراب رايانه سبك يادگيري تفاوت هاي فردي
-
آزمون ساختار عاملی پرسش نامه یوزلرن و بررسی آن در دانشگاه های مجری آموزش الکترونیک شهر تهران
نویسنده : کامکار، پیمان ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ علی آبادی، خدیجه ؛
(24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها: آموزش الكترونيكي قابليت استفاده پرسشنامه يوزلرن تحليل عاملي تاييدي دانشگاه هاي شهر تهران
-
رابطه بین ارزیابی دانشجویان از مهارت های فن آوری اطلاعات و ابعاد قابلیت اشتغال آنها
نویسنده : علم بیگی، امیر ؛ آقاپور، شهلا ؛
(20 صفحه - از 129 تا 148 )
کلیدواژه ها: قابليت اشتغال مهارت هاي فن آوري اطلاعاتي حداقل مربعات جزيي (PLS) دانشجويان كشاورزي دانشگاه تهران
-
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی مقیاس نیازهای اساسی روان شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی
نویسنده : خوارزمی، اکرم ؛ کارشکی، حسین ؛ مشکی، مهدی ؛
(18 صفحه - از 149 تا 166 )
کلیدواژه ها: اعتبار داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن روايي يادگيري الكترونيكي نظريه خودتعيين گري نيازهاي اساسي روان شناختي