پاییز 1391 ، سال سوم - شماره 1
-
نویسنده : حمیدی، فریده ؛ دماوندی، مجید ابراهیم ؛ دهنوی، الهام ؛
(22 صفحه - از 5 تا 26 )
کلیدواژه ها:هوش فرهنگیسبک مدیریت کلاسی مداخلهای (معلم محوری)مدیریت کلاسی غیرمداخلهای (دانشآموز محوری)سواد کامپیوتریسبک مدیریت کلاسیدانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییمعلمانفراشناخت
-
نویسنده : دائی زاده، حسین ؛ ضامنی، فرشیده ؛ حسینی روکش، سید علی ؛
(18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:نرمافزار آموزشیﻣﻬﺎرت ﺣﺮﻛﺘﻲمهارت حسيمهارت گفتاريقابليتهاي تفكرمهارت اجتماعيهنرفنآوری اطلاعات و ارتباطاتدرس هنردانشآموزاننرمافزارهای آموزشیکاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات
-
نویسنده : خزایی، کامیان ؛ عشورنژاد، کیمیا ؛
(18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:خودکنترلیخودمدیریتیخودراهبری در یادگیریمهارت فنآوري اطلاعات و ارتباطاترغبت در یادگیریفنآوری اطلاعات و ارتباطاتمؤلفههای فنآوری اطلاعات و ارتباطاتمهارتهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات
-
نویسنده : معتمدی نیا، زهره ؛ پاپ زن، عبدالحمید ؛ مهدیزاده، حسین ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
کلیدواژه ها:فنآوری اطلاعات و ارتباطاتشرکتهای کوچک و متوسطمدلسازی معادله ساختاریکاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطاتپذیرش فنآوری اطلاعات و ارتباطات
-
نویسنده : حسن زاده، رمضان ؛ بیدختی، عاطفه ؛ رضایی، عباس ؛ رهایی، فاطمه ؛
(14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها:ویژگی شخصیتیفراگیراناﻋﺘﻴﺎداﻳﻨﺘﺮﻧﺖاعتیاد به اینترنتپیشرفت تحصیلیویژگیهای شخصیتیدخترهمبستگیاستفاده از اینترنت
-
تأثیر فنآوری اطلاعات بر افزایش یادگیری دروس ریاضی و زبان انگلیسی دانشآموزان دوره راهنمایی شهر بابل
نویسنده : نیاز آذری، مرضیه ؛ حسینی درونکلایی، سیده زهرا ؛
(22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها:یادگیریمدارس راهنماییدرس ریاضیفنآوري اطلاعاتدرس زبان انگلیسیفنآوری اطلاعات و ارتباطاتتأثیر فنآوری اطلاعات
-
نویسنده : سعیدی، علی ؛ سیف، علی اکبر ؛ اسدزاده، حسن ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛
(13 صفحه - از 131 تا 143 )
کلیدواژه ها:مطالعهدرك مطلبنقشه مفهومييادگيري معنادار