Autumn 2021, Volume 4 - Number 15 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Arab Ameri، Mohammad ؛ نویسنده : Kadivar، Parvin ؛
(8 صفحه - از 7 تا 14 )
کلیدواژه ها:transferintrinsic motivationcognitive loadSelf-explanationSolved examples
-
نویسنده مسئول : Kurd Noqabi، Rasool ؛ نویسنده : Asoodeh، Maryam ؛
(14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:EFL TeacherswisdomOccupational burnoutWisdom-Therapy
-
نویسنده : Ghobadirad، Hamid Reza ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
(11 صفحه - از 29 تا 39 )
کلیدواژه ها:Cumulative Enhancement ModelCross-linguistic influenceTypological Proximity ModelDominant language of communicationSimple present tense
-
نویسنده : Haji، Bina ؛ نویسنده مسئول : Azad Abdollahpour، Mohammadazad ؛
(14 صفحه - از 42 تا 55 )
کلیدواژه ها:Learning ApproachesAcademic engagementLearning Excitement
-
نویسنده مسئول : Azizi، Zienab ؛ نویسنده : Rezai، Afsheen ؛
(12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:Iranian universitiescovid-19Online ClassesStudents’ Learning Satisfaction
-
نویسنده : Naderi Dehsheykh، Maasomeh ؛ Dashtbozorgi، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Hafezi، Fariba ؛
(8 صفحه - از 69 تا 76 )
کلیدواژه ها:studentsOptimismMath AnxietyPerceived classroom structureMathematics attitudes
-
نویسنده مسئول : Rahmani Doqaruni، Vahid ؛
(7 صفحه - از 77 تا 83 )
کلیدواژه ها:cognitive processingSemantic Relatednesssemantic priming experimentfacilitative effect